Ook even voorstellen

Net terug van een weekendje Texel.. heerlijk nog ff weg, want een echt vakantie zit er even niet in.

Heb zojuist de afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. Deze is op 25 augustus. Vind het wel heel erg spannend en ik weet ook niet of ik alles wil weten... maar als de er hele ernstige gevolgen aan zitten, dan willen wij daar graag van te voren op kunnen voorbereiden. Daarnaast is het toch een leuk moment om de kleine uk weer eens te zien.
Misschien horen we dan ook wat het is, want dat konden ze vorige week jammer genoeg nog niet zien.

Het is mij nog niet gelukt een afspraak te maken voor de 20 weken echo. Blijkbaar is het in de centra's erg druk met vakanties enzo. 14 augustus ben ik 20 weken zwanger. Morgen word ik terug gebeld. Gelukkig doen ze hard hun best om ruimte te maken.
Waar gaan jullie heen voor de echo.
Ik moet vanuit de provincie zeeland een nummer bellen in Etten-Leur en dan kan ik naar een echo centrum hier in mijn woonplaats. Dus niet in het ziekenhuis. Er zijn dan 8 centra's in zeeland en west brabant waar ik terecht zou kunnen.
Ik vind het een beetje omslachtig of ligt dat aan mij?

@peet: Ik moest bij mijn eerste zwangerschap naar het diagnostisch centrum (wordt ook bloed geprikt etc), waar toen plaats zat was. En nu moet ik naar het ziekenhuis, waar trouwens ook genoeg plek was.
Raar dat ze amper plekken voor een echo van een half uur. Hoop dat je snel iets hoort en dat ze dan plaats hebben.
Beetje raar is het wel.

Onze 20-weekse echo wordt in het ziekenhuis gedaan. Ook de termijn echo is in het ziekenhuis gedaan. Normaal doet onze huisarts dit, maar die was zelf met zwangerschapsverlof... Vind het idd vreemd dat je voor 8 centra 1 nr. moet bellen. Aan de andere kant, kunnen ze wel zien waar je het snelst aan de beurt bent...

Hopelijk krijg je vandaag je afspraak.

Nou meiden het is gelukt hoor. 12 augustus kan ik terecht voor de 20 weken echo, gewoon in mijn eigen woonplaats. Ben er blij mee.
Wilde het even met jullie delen.

Het is gelukt hoor meiden. 12 augustus kan ik terecht voor de 20 weken echo. Gewoon in mijn eigen woonplaats. Ben er blij mee.
wilde dit even met jullie delen.

(ik typ dit bericht nu voor de 2e keer, want de eerste keer pakte niet. Dus sorry als het straks toch 2 keer erop staat.)(stom systeem)

Goedemorgen :)
Ik lees al een tijdje mee en heb me nu toch maar ingeschreven. Ik ben zwanger en uitgerekend op 7 januari. Dit is mijn vierde zwangerschap. Ik heb al twee kids (van 6 en 4) jaar oud.
De zwangerschap gaat op zich heel goed, al blijf ik wel erg moe. Werken valt me zwaar en ik ben na een dag echt helemaal gaar.
Gisteren bij de VK geweest, weer helemaal goedgekeurd en het hartje gehoord. 21 augustus hebben we de 20 weken echo, daar kijk ik erg naar uit.
Ik ga in de andere topics ook even reageren, tot daar :)

Terug
Bovenaan