ook even voorstellen

hallo dames,

ik ben marielle, 28 jaar en zwanger van mijn 2e
ik heb al een dochtertje Milou zij is van 25 februari dus ze zitten straks lekker dicht op elkaar
het zal wel druk worden met 2 van die hummeltjes, hebben jullie daar mss ervaringen mee?

en uitgerekend op 8 mei ik heb vrijdag de 12 weken echo dus misschien kan het nog veranderen

wel leuk hoor een actief forum!
groetjes marielle

Hoi! Gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger van de 2de kindje. Mijn kleine is 2,5 jaar oud "al" . Zal idd wel druk worden. Ik ben zelf 27 jaar en alleenstaande moeder..

Leuk we zitten een week uit elkaar ik ben 1 mei uitgerekend al zal ik hoogst waarscheinlijk niet die datum halen en dus ga bevallen in april, wegens mijn geschiedenis.

Het is idd een actief fora! ik hoop dat het ook zal blijven!

Hartstikke druk! Ik vond van 1 naar 2 zwaarder dan van 0 naar 1 kind. Bij jou zal het misschien iets meevallen, omdat je oudste nog veel zal slapen. Bij mij stopte de oudste met slapen halverwege mijn zwangerschap (ze schelen 3 jaar). Nu ben ik zwanger van mijn 3e (8wk5d), maar mijn oudste gaat al naar de basisschool en de 2e slaapt nog 's middags. Ik ga dan ook heel bewust zelf rusten en niet dus even het huis schoonmaken of zo. Over een paar weken gaat hij 2x per week naar de peuterspeelzaal en heb ik dus ook 2 ochtenden om te rusten.
Het beste advies, wat ik je kan geven, is: pak rust waar je die pakken kan. De was, stofzuigen e.d. kan heus wel wachten.

Veel plezier in je zwangerschap,

Anne

Tussen mijn 2 oudste kids zit nog geen 2 jaar. Heb bij de 2e een hele heftige zwangerschap gehad vanaf 26 weken en toen was de oudste pas 1,5 jaar. Daarna een heftig jaar gehad met de 2e, die ging zh in en uit, maar eigenlijk heb ik dat niet als zwaar ervaren. Voordeel was dat ze allebei nog veel sliepen en de oudste was simpelweg te klein om echt dingen te begrijpen... hij rolde zo mee het nieuwe ritme in. Nu ben ik zwanger van de 3e en zijn mijn kids 8 en 6 jaar, zij zitten dus allebei op school en zijn heerlijk zelfstandig, kan ook regelmatig mijn rust pakken, super!!

Hi, gefeliciteerd!!! Gezellig, zo word het lekker druk hier.

Ik heb een zoon van 8, een dochter van 2 en de derde is dus op komst. Tja, wat is zwaar. Ik zit tegenwoordig op mijn werk wel rustiger dan thuis, dat wel. Maar ik vind het ook heel gezellig hoor! Mijn zoon is heel druk, heeft adhd, dus we waren al wat gewend zeg maar. Mijn dochter is juist heel rustig en meegaand. Dus voor mij was van 0 naar 1 kind heftiger dan van 1 naar 2.

Inderdaad, ga rusten als je dochter slaapt. Denk dan niet, oh, ik moet nog zus of zo. Want dat huishouden dat komt allemaal wel. En is niet zo erg als dat blijft liggen.

haha fijn dat iedereen zo over het huishouden denkt!
als het vandaag niet is dan morgen maar toch? er zijn wel leukere dingen te doen!
ook leuk om te lezen dat er hier nogal wat dames zijn met drie koters! dat hoor je niet vaak meer.

enne josh voor jou helemaal petje af, als alleenstaande moeder, pfff ik zou er niet aan moeten denken heb stiekem toch veel hulp van mijn mannetje.

nou succes allemaal, en tot mails

hoi polly,
jij ook gefeliciteerd!
spannend allemaal he.

ons dochtertje is net 3 jaar, als de baby komt dan zijn we even een paar maanden samen en dan mag zij naar school, weer een heel ander ritme, niet meer in onze pyama blijven hangen tot 11 uur ;)
wat er ook tussen zit aan leeftijdverschil het heeft allemaal zijn voor en nadelen lijkt me zo!?!
we zullen ons ritme weer moeten vinden hierin...
gaat vanzelf toch...net als bij de eerste.
genietse.
liefs lot.

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu bijna 12 weken zwanger. 2 mei ben ik uitgerekend, en 19 mei wordt mijn oudste 2 jaar. Spannend dus nog hoe dicht ze bij elkaar komen qua verjaardagen.
Ik slaap ook iedere middag, heerlijk dat mn oudste dat nog zo goed doet.

Terug
Bovenaan