ook even voorstellen

Hoi,

wat leuk, een mama die ze ook kort op elkaar krijgt. Tijn is van 14 januari, ben nu 2 april uitgeteld. Er zit strakjes dus 14 of 15 maanden tussen. Lijkt me ontzettend leuk. Ook wel heel druk, maar dat ligt denk ik ook maar net hoe je jezelf opstelt...
Kunnen we strakjes ervaringen uitwisselen, leuk!

groetjes Natasja

he natasja

dan zit er precies even lang tussen, haha leuk dat ik niet de enige ben!
dan kan ik nu zeggen dat er meerdere zijn (sommige mensen in mijn omgeving snappen niet dat we er nu alweer een tweede bij willen) die zeggen geniet toch eerst van de eerste en straks als die kan lopen, nummer 2.
maar goed gelukkig bepalen we dat nog lekker zelf!
groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van mijn vierde en uitgerekend op 12 april. Tussen nummer 1 en 2 zit 19 maanden, tussen nummer 2 en 3 2.5 jaar en straks tussen 3 en 4 weer 20 maanden. Twee kindjes kort op elkaar is leuk, maar ook erg zwaar. Ik vond de stap van 1 naar 2 groter dan van 0 naar 1 of van 2 naar 3!
Het eerste jaar is vooral heel vermoeiend, maar daarna wordt het alleen maar makkelijker.
Veel succes allemaal met je zwangerschap.

Groeten,
Sandra

"Vroeger" hadden wij altijd de wens om 4 kindjes te willen en dan steeds maar 2 jaar ertussen.. Helaas liep dat allemaal anders, tussen de 1e en 2e zit 22 maanden, maar die zwangerschap was heel heftig, waarna ikzelf een half jaar psychisch erg van slag ben geweest. Toen hebben we gezegd, eerst maar een poosje alles op de rit hebben en dan zien we verder. Toen mijn dochter 3 jaar was wilden we toch een 3e, wat helaas eindigde in een miskraam. Was een echte domper.. opnieuw weer een poosje gewacht en straks is mijn zoon 8½ en mijn dochter 6½. En waarschijnlijk laten we het hier ook bij.. Zo zie je maar, dat jet leven vaak anders loopt dan je zelf gedacht had.. Trouwens, als mijn kleine er is, heb ik 1 a 2 dagen per week alsnog 5 kid sover de vloer, want de kids van mijn zusje zijn hier ook regelmatig en ook de nachten. Dan heb ik 8½, 6½, 2½, 6mnd, net geboren...

Liefs Ro
11w+1d

Terug
Bovenaan