Ook even voorstellen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn 'pointsboekje' tijdelijk even in de wilgen heb gehangen. Tijdens de zwangerschap was het WW programma goed vol te houden, maar na de bevalling merkte ik dat ik toch wat slap werd. De borstvoeding kost ook veel energie. Dus tel ik nu geen punten meer.
Ik heb mezelf voorgenomen om weer te beginnen zodra ik geen borstvoeding meer geef. Hopelijk gaan ook die laatste kilo's er dan snel af.

Hoi hoi!
Ik kom ook nog wel eens af en toe rondkijken hier...
30 Jaar, 'thuisblijfmama' en geniet enorm van m'n kindjes en de vrijheid van niet te hoeven werken hi hi!
Ben 27 september bevallen (was 2 oktober uitgerekend) van ons 4e kindje, na 3 dochters (8, 5, 2 jaar) kregen wij een zoon: Luka.

Wat betreft het eventuele eenzame gevoel wat je kan hebben als je niet werkt...Ik herken het wel een beetje hoor.Maar dat verdween toen de 1e naar school ging, kom je veel meer onder de mensen en ontmoet je andere moeders.
Die eerste 4 jaar ging trok ik gewoon elke dag een plan...Probeerde elke dag wel even naar buiten te gaan.

Ben sinds een paar weken weer gaan sporten, nu 3 keer per week duik ik met een vriendinnetje de sportschool in.
Zij doet ook WW, heeft me er veel over verteld, dus zit er nu ook aan te denken om 't WW puntenboekje aan te schaffen.Moet vast in combinatie met mijn gesport iets goeds opleveren....

Luka is nu een half jaar oud, eet fruit en sinds kort 's avonds groente.Vanavond was dat worteltjes met broccoli...ging erin als pap!
Ook zit hij al bijna helemaal stabiel rechtop en begint hij te kruipen...
Vind het maar belachelijk snel gaan allemaal....Het is ons laatste kindje, onbewust probeer je hem dan een beetje jong te houden ha ha!!!!
Maar aan de andere kant...ben die maxi cosi zooo zat!Telkens dat gesleep met dat ding!Haal Luka er maar meteen uit, laat dat ding nu in mijn auto staan.
En heb zo'n zin om weer lekker op de fiets te stappen, met Luka voorop!Nog effies een paar maandjes wachten totdat hij helemaal goed zit....

Groetjes Roos.

Ohhh, Corina en betteke er is toch nog hoop voor mij!! hahaha. Als ik jullie zo enthousiast hierover hoor, over de WW dan moet ik dat miss maar s gaan proberen?!! Maar... nu wat meer info. Ik weet er dus nog niks vanaf, ik ga zo wel even googelen. En als ik het goed begrijp werk je vanuit 'n boekje met punten?? Hoe kom je aan zo'n boekje? Koop je die ergens ofzo? Sinds deze week ben ik wel het snoepen gaan laten staan, ohhh wat moeilijk maarja voor n goed doel. Ik moet er 12 kilo af, of beter gezegt ik WIL er 12 kilo af. Ik heb vanavond een flinke wandeling gemaakt met m'n buurvrouw, in een flinke looppas, driekwartier. dat voelde wel goed en gaan we nu 2 a 3x in de week doen. Daarbij loop ik overdag natuurlijk ook nog wel wat met Nienke.
Meiden bedankt voor de tips en ik zou zeggen: meer info!! hahaha.
Hoi Roos, wat gaat dat hard met je zoon dan hè?!! Maar dat hij al begint te kruipen... wauw wat snel zeg! Oh heerlijk hè straks met z'n allen op de fiets. daar kijk ik ook heel erg naar uit hoor. Nienke is van 15 okt maar kruipen... nee nog geen aanstalte niks hoor. Die zit nog heerlijk relax in haar wipstoeltje te spelen of in de box...

Maar we kunnen in ieder geval al wat genieten van de zon!!!!

Groetjes Ingrid.

Hoi,

Dat is snel dat Luka al kruipt!! Dat zie ik Jelte voorlopig nog niet doen hoor. Die is net bezig met van rug naar buik draaien! Hij is wel een maandje jonger, maar dan moet het nog hard gaan wil hij dat over een maand al gaan doen. Nee hij doet het rustig aan hoor.

Zijn er al kindjes die hun 1e tandje al hebben? Jelte is al een hele poos aan het kwijlen en bijten op alles wat ie maar pakken kan, dat ik steeds denk: nu zal die tand wel heel gauw komen. Maar nee hoor nog steeds niks. De oudste was 4 maanden toen hij de 1e kreeg, dus het zou me niet verbaasd hebben als er al 1 vroeg door kwam. Maar Jelte doet het allemaal rustig aan :)

Groetjes Corina

Hoi,

Dat is snel dat Luka al kruipt!! Dat zie ik Jelte voorlopig nog niet doen hoor. Die is net bezig met van rug naar buik draaien! Hij is wel een maandje jonger, maar dan moet het nog hard gaan wil hij dat over een maand al gaan doen. Nee hij doet het rustig aan hoor.

Zijn er al kindjes die hun 1e tandje al hebben? Jelte is al een hele poos aan het kwijlen en bijten op alles wat ie maar pakken kan, dat ik steeds denk: nu zal die tand wel heel gauw komen. Maar nee hoor nog steeds niks. De oudste was 4 maanden toen hij de 1e kreeg, dus het zou me niet verbaasd hebben als er al 1 vroeg door kwam. Maar Jelte doet het allemaal rustig aan :)

Groetjes Corina

Hahaha die tanden dat komt me bekend voor hoor. Ik roep al weken van nu komt er echt 1 maar elke dag voelen maar geen tand te bekennen. Ze kwijlt veel en die hele vuist moet er steeds in maar nee nog niks geen puntje. Miss duurt dit nog wel weken?!
Ohhh vandaag niet naar buiten. Slecht weer maar ook is Nienke ziek voor t eerst. Ohhh wat zielig is dat dan hè?!! Snipverkouden, hoesten en goede koorts. Ik geef 2x per dag n paracetemol zetpil, hier word ze rustig van en slaapt ze weer even goed op. Dinsdagnacht had ze maar 4 uurtjes geslapen, en wij dus ook... Oh dat ben je niet meer gewent wat waren we woensdag brak zeg!! Afgelopen nacht gelukkig wel normaal geslapen maar vanmo beneden heeft ze veel gehuild vanwege de keeltje, zo sneu. Hopelijk voelt ze zich morgen beter. Kunnen we snel weer even naar buiten, wandelen!!

Is jullie kleine al n keer ziekerig geweest?

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan