Hoi hoi!
Ik kom ook nog wel eens af en toe rondkijken hier...
30 Jaar, 'thuisblijfmama' en geniet enorm van m'n kindjes en de vrijheid van niet te hoeven werken hi hi!
Ben 27 september bevallen (was 2 oktober uitgerekend) van ons 4e kindje, na 3 dochters (8, 5, 2 jaar) kregen wij een zoon: Luka.
Wat betreft het eventuele eenzame gevoel wat je kan hebben als je niet werkt...Ik herken het wel een beetje hoor.Maar dat verdween toen de 1e naar school ging, kom je veel meer onder de mensen en ontmoet je andere moeders.
Die eerste 4 jaar ging trok ik gewoon elke dag een plan...Probeerde elke dag wel even naar buiten te gaan.
Ben sinds een paar weken weer gaan sporten, nu 3 keer per week duik ik met een vriendinnetje de sportschool in.
Zij doet ook WW, heeft me er veel over verteld, dus zit er nu ook aan te denken om 't WW puntenboekje aan te schaffen.Moet vast in combinatie met mijn gesport iets goeds opleveren....
Luka is nu een half jaar oud, eet fruit en sinds kort 's avonds groente.Vanavond was dat worteltjes met broccoli...ging erin als pap!
Ook zit hij al bijna helemaal stabiel rechtop en begint hij te kruipen...
Vind het maar belachelijk snel gaan allemaal....Het is ons laatste kindje, onbewust probeer je hem dan een beetje jong te houden ha ha!!!!
Maar aan de andere kant...ben die maxi cosi zooo zat!Telkens dat gesleep met dat ding!Haal Luka er maar meteen uit, laat dat ding nu in mijn auto staan.
En heb zo'n zin om weer lekker op de fiets te stappen, met Luka voorop!Nog effies een paar maandjes wachten totdat hij helemaal goed zit....
Groetjes Roos.