ook ff showen....

Wat een mooie foto... die kleertjes, lieffff!!!! Echt een moppie...

Mijn dochter is trouwens ook van 5 september 2006!

Groetjes,
Myrna, mv Isis

Wat een schatje, waar heb je die kleertjes vandaan??????

Groetjes, Marieke mv Lyanne

leuk, die complimentjes!
Die kleertjes zijn  bij otto besteld. Ik ga niet graag kleren kopen, oké... ik geef toe.. voor Marly is het toch wel leuk. Maar ik ga daar niet speciaal voor naar de stad. Ze heeft genoeg! Dus bestelde ik wat dingetjes voor mijzelf bij de otto en kon het natuurlijk dan niet laten ook iets voor Marly mee te bestellen. (Ja, kep ook iets voor manlief besteld!)
Enne... vannacht was manlief niet thuis (weg   voor het werk) en zat ik achter de pjoeter, ook te msn-en en dan is het zó laat... en dan nog wat mailtjes versturen waar ik overdag niet toe kom.... Gelukkig is Marly wel een typje dat goed uitslapen kan. Ze komt wel rond 7 uur meestal voor een voeding, dan laat ik haar drinken bij mij en dan kan ik haar zo weer in bed leggen en dan slaapt ze weer tot tussen 10 en 11. Luxe he?
Maar vandaag helaas niet... we moesten naar cb. Menn... kep toch echt een ukkie hoor, als ik jullie getalletjes nog herinner van het topic... Marly is nu met precies 11 maanden (oké... en 3 dagen) maar 67  cm en 7260gr. Gelukkig zeiden ze er niks over op cb. Ze waren helemaal tevreden. Ze ontwikkelt zich in ieder geval snel en was een vrolijk lachebekkie. Ja, dat klopt, dat is ze dus ook!

GROETJES!!

Wat een scheetje! lijkt net een klein boerinnetje.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hoi hoi,

Aahh wat lieffie......Tess is ook zo'n fijntjes hoor.Ze is nu 10,5 maand en weegt ongeveer 7100 gram en is 67 cm lang,dus ook op de onderste lijn van het CB.
Mare je heb een knappe dochter hoor en de kleertjes staan haar hartstikke leuk.

Liefs Kitty en Tess  

Wat een scheetje zeg en wat vinden ze het leuk he om zo boodschappen te doen.
Danique vind het helemaal geweldig!!!

Liefs Ilse mv Danique

OOOOO wat een leuke kleertjes !! en ja echt een scheetje!!!

Terug
Bovenaan