Ook gestopt met de pil in juni?

Hey hallo

Wij zijn ook gestopt in juni om precies te zijn 9 juni, exact een week na onze trouwdag. Wij hebben bewust gekozen om na de bruiloft te stoppen omdat ik dan ook dezelfde naam draag als ons kindje en wij wat minder stress en druk in ons lijf   hebben.

Ik ben 24 en mijn man is 30, hij was er wel wat eerder klaar voor maar voor mij was het gewoon nog even alle gevoelens op een rijtje zetten en er echt klaar voor zijn voordat ik zou stoppen en dat gaf mij echt een beter gevoel.

Wij zijn gestopt maar wij hebben nu niet allebei zoiets van het moet nu gelijk, nee wij doen het gewoon de eerste 2 maanden ook rustig aan. Ik heb toch 10 jaar de pil geslikt.

Vind het wel heel leuk om te lezen hoe jullie dit ervaren,

Groetjes Tamara

Famstol, leuk dat je ook mee komt kletsen.
Bij ons was het dus andersom, ik was er stukken eerder klaar voor dan mijn vriend, maar hij is dan ook wat jonger dan mij. Gelukkig is hij nu wel enthousiaster, ook al heeft het voor hem nog niet zo'n haast.

Leuk dat iedereen rond dezelfde periode gestopt is met de pil, volgens mij allemaal in de eerste helft van juni. Zitten we elke keer in dezelfde periode van onze cyclus, als we allemaal gewoon regelmatig zullen zijn.

Groetjes Saskia

Hoi allemaal!

Ook ik sluit me aan bij het lijstje. Ik ben op 22 mei gestopt. Ik riep altijd dat ik minimaal 2 keer ongi wilde worden, maar ook wij hebben ons geduld verloren. Ik heb het een maand volgehouden maar ook niet langer. Zit nu op dag 9 van mijn tweede cyclus na de pil. Deze ronde willen we er al voor gaan.
Nu moet ik zeggen dat ik veel meer last heb van mijn buik. Ook tussendoor. En inderdaad, gelukkig dat ik het bij jullie teruglees, ik heb al twee keer last gehad van oud bloed. Van tevoren heb ik ook krampen.
Ook meer pukkeltjes e.d.
Erg leuk om zoveel meiden te vinden die er zo intensief mee bezig zijn. Ikzelf moet me echt dwingen om er niet continu aan te denken. Het lijkt soms wel alsof ik al last heb van mijn hormonen. ongeconcentreerd en alles leuk vinden, net alsof je verliefd bent!!! Herkennen jullie dit?

Ik hoop dat iedereen snel kan schrijven dat het gelukt is.
Veel succes.

Ilona
1e ronde 1e kindje

Ilona, gezellig dat je mee komt kletsen!

Mijn vriend wordt af en toe gek van me, ik zou het wel dagelijks over zwanger worden en baby's kunnen praten. Een week terug vroeg hij me of ik wat kon minderen, omdat hij het soms teveel vind, haha.
Gelukkig is er dus een forum waar je met anderen over het wel en wee van zwanger worden kan praten, zo ben ik blij en is mijn vriend ook blij

Hoe lang heeft je eerste cyclus geduurd? En wat er verschil tussen je klachten bij een pilmenstruatie en nu je gestopt bent?

Groetjes Saskia

Ik las net ergens anders dat je op je 28e dag ongesteld was geworden, netjes hoor! Ik hoop dat bij mij ook alles gewoon goed werkt, maar heb wel goede hoop aangezien ik denk afgelopen vrijdag mijn eisprong te hebben gevoeld.

hallo allemaal,
ik vind het geweldig dat we allemaal in dezelfde periode kiezen voor hetzelfde ik wens iedereen veel succes bij het klussen en vind het helemaal geweldig dat iedereen toch met dezelfde symptomen of kwaaltjes of vragen zit
lekker dat we zo idd bij elkaar terecht kunnen
veel liefs van tamaar

Hoi Sassie,

Welkom bij de club.
Ik ben 25 jaar en al weer 3 jaar getrouwd en begin mei gestopt met de pil en we zitten  nu in de 2e ronde voor ons eerste kindje. Ik vind het ook echt allemaal super spannend. Ik  wil ook  niet te veel hoop hebben dat het nu al raak zou kunnen zijn maar ja dat is best wel moeilijk als je heel graag een kindje wil.

Maar we zien het wel en klussen gewoon heel wat af.

Gr,
Lin  

Hoi allemaal,

Ook ik ben op 1 juni gestopt met de pil.
Ik wilde eerst 3 cyclussen afwachten, maar zowel mijn man als ik zijn halverwege de maand het geduld al verloren.
We zien het wel, maar het is wel moeilijk om vol te houden we zien wel.
Je wilt gewoon graag, je voelt alles in je lichaam en bij elk steekje, krampje en dingetje denk je meteen: zou het?
Nu ben ik al ruim een week misselijk en doodmoe, dus wij dachten dat het best wel eens zou kunnen.
Volgende week zou m'n ongi moeten komen (volgens mn pilcyclus dan), maar ik weet nog niet of ie komt hoor... Dat is het lastige als je niet weet hoe je cyclus zonder pil is....
We wachten af, al is het wel moeilijk!! het wachten dan....

Dikke kussssss
Kommaartje

Terug
Bovenaan