Hey meiden,
Ik ben hier in het bezit van het meest lieve hongerlapje op de aardbol haha.
Moet zeggen dat het overdag goed gaat en dat tie toekomt met wat we hem aanbieden enz.
Maar hij blijft 's morgens tussen half 5 en 5 komen en heeft dan echt een knorrend buikje van de honger.(hoorbaar)
Hij krijgt zijn laatste fles wanneer ie komt maar max 22 uur.
Hij krijgt dan 210 + 5 pap(voedingmaatschepje)
Dus je zou zeggen dat tie het daarop zou moeten kunnen redden niet dus........
Ik kom verder wel toe hoor de rest van de dag maar het is niet zo'n fijn tijdstip ook al slaapt tie daarna verder.
Zijn schema is zo-->
5 uur fles 180 + 6
8.45 fruit
11 - 12 fles 180 + 6
13 - 14 sap + soepstengel ofzo iets
15.30 fles 180 + 6
17 uur groente met klein toetje
21- 22 uur laatste fles
Dus lijkt me wel goed/genoeg.
En zoals ik al zeg ik hoor hem ook niet overdag voor honger ofzo.
Kijk en het kan allemaal niet perfect, maar zou ie het door halen naar half 7 ofzo......
Nu zat ik zelf te denken om misschien voeding voor hongerige baby's te halen en dat in zijn laatste fles te doen met pap.....
Zou dat iets zijn iemand ervaringen........
En ja ik weet hij is 5 maanden haha dus kan niet veel verwachten........en ik wil hem ook niet volproppen ofzo hoor.....
liefs louise
Ik ben hier in het bezit van het meest lieve hongerlapje op de aardbol haha.
Moet zeggen dat het overdag goed gaat en dat tie toekomt met wat we hem aanbieden enz.
Maar hij blijft 's morgens tussen half 5 en 5 komen en heeft dan echt een knorrend buikje van de honger.(hoorbaar)
Hij krijgt zijn laatste fles wanneer ie komt maar max 22 uur.
Hij krijgt dan 210 + 5 pap(voedingmaatschepje)
Dus je zou zeggen dat tie het daarop zou moeten kunnen redden niet dus........
Ik kom verder wel toe hoor de rest van de dag maar het is niet zo'n fijn tijdstip ook al slaapt tie daarna verder.
Zijn schema is zo-->
5 uur fles 180 + 6
8.45 fruit
11 - 12 fles 180 + 6
13 - 14 sap + soepstengel ofzo iets
15.30 fles 180 + 6
17 uur groente met klein toetje
21- 22 uur laatste fles
Dus lijkt me wel goed/genoeg.
En zoals ik al zeg ik hoor hem ook niet overdag voor honger ofzo.
Kijk en het kan allemaal niet perfect, maar zou ie het door halen naar half 7 ofzo......
Nu zat ik zelf te denken om misschien voeding voor hongerige baby's te halen en dat in zijn laatste fles te doen met pap.....
Zou dat iets zijn iemand ervaringen........
En ja ik weet hij is 5 maanden haha dus kan niet veel verwachten........en ik wil hem ook niet volproppen ofzo hoor.....
liefs louise