ook hier een dilema.......

Hey meiden,

Ik ben hier in het bezit van het meest lieve hongerlapje op de aardbol haha.
Moet zeggen dat het overdag goed gaat en dat tie toekomt met wat we hem aanbieden enz.
Maar hij blijft 's morgens tussen half 5 en 5 komen en heeft dan echt een knorrend buikje van de honger.(hoorbaar)
Hij krijgt zijn laatste fles wanneer ie komt maar max 22 uur.
Hij krijgt dan 210 + 5 pap(voedingmaatschepje)
Dus je zou zeggen dat tie het daarop zou moeten kunnen redden niet dus........
Ik kom verder wel toe hoor de rest van de dag maar het is niet zo'n fijn tijdstip ook al slaapt tie daarna verder.

Zijn schema is zo-->

5 uur fles 180 + 6

8.45 fruit

11 - 12 fles 180 + 6

13 - 14 sap + soepstengel ofzo iets

15.30 fles 180 + 6

17 uur groente met klein toetje

21- 22 uur laatste fles

Dus lijkt me wel goed/genoeg.
En zoals ik al zeg ik hoor hem ook niet overdag voor honger ofzo.
Kijk en het kan allemaal niet perfect, maar zou ie het door halen naar half 7 ofzo......
Nu zat ik zelf te denken om misschien voeding voor hongerige baby's te halen en dat in zijn laatste fles te doen met pap.....
Zou dat iets zijn iemand ervaringen........
En ja ik weet hij is 5 maanden haha dus kan niet veel verwachten........en ik wil hem ook niet volproppen ofzo hoor.....

liefs louise

he lousie ik zou juist eerst proberen om in de laatse fles wat pap te doen. weet nog dat ik bij mijn eerste die er een jaar over heeftgedaan om door te slapen (wil je niet ontmoedigen hoor) op een gegeven moment een bordje pap ben gaan geven en daarna de borst en toen ging hij eindelijk doorslapen

Ik herken het wel. Tim is vanaf het begin een hongerige baby geweest en overstappen op voeding voor hongerige baby's deed wonderen. Nu proberen e dat overigens weer af te bouwen, omdat het beter gaat nu hij bijvoeding krijgt.

Die laatste papfles gaven wij Tim 240cc. En de ochtendfles ook een papfles, zodat hij de dag met een lekker gevuld buikje begint. Dat hielp hier gedurende de rest van de dag.

Hola Lousie,
Jij doet goed hoor!
-Jou kind heef mischiem ff de periode van de lange sprong.zijn niet makkelijk tevreden.
-mischiem kunt je de voeding iets grotter maken bijv....210 -7 plus 2 bambix.
-jou schema is goed hoor,maak niet zo veel zorgen.
met 210 is mischiem jou baby meer tevreden,in het beging is niet makkelijk maar je moet opbouwen,zo is met Juliaan gegaan.tot de dag dat hij de 210 melk heef gedronken en tot nu toe is goed.

veel succes,en gewoon langzaam opbouwen de rest doe jij goed hoor!

Nee, helaas geen tips voor je. Ivo is ook 5 maanden maar slaapt door.
Het valt me op dat je al een soepstengel en een klein toetje geeft. Ik zit daar ook aan te denken om mee te starten maar durf vooral die soepstengel niet ivm verstikken.
Ivo heeft namelijk een uurtje na zijn groente alweer honger( 4maanden potje). Misschien dat ik het toch eens op ga hogen naar 200gram.

In ieder geval hoop ik voor je dat ie snel wat lamger slaapt want dit is wel erg vroeg!

ik wou dat ik een goede tip voor je had...zodat dat lekker kon doorslapen...

ik ben eigenlijk ook verrast dat je al een stoepstengel geeft en een toetje? brood/liga is hier sowieso niet aan de orde en mag pas met 8 maanden danootje geven.

ik hoop voor je dat het een fase is en hij snel doorslaapt!

Ik zou inderdaad voeding voor hongerige baby's proberen. Doe ze eerst half om half. Misschien dat hij dan wat meer verzadigd is. En ik zou de rest van de flessen naar 210 ml met 7 scheppen doen.

Terug
Bovenaan