ook hier een dilema.......

Ik ga het idd maar eens proberen voor alleen de avond fles overdag is ie verzadigd en vol genoeg want ik hoor hem dan niet haha.
Heb het gauw genoeg in de gaten of het het is ja of nee.

@supertje van welk merk heb jij voeding voor hongerige baby's?

@nicole iid verschillende richtlijnen per land maar ik bekijk het altijd maar zo dat elke moeder haar intuitie volgt en dat het kind daar wel bij vaart. De richtlijnen kunnen handig zijn en je op weg helpen toch?!

@ emi haha helaas geen fase of sprongetje tis nog nooit anders geweest maar komt goed ik maak me er niet druk om hoor veranderd het niet dan is het zo helaas komt het ook ooit wel weer goed.

Ik had kruidvat forte 1. Deed het half om half tot hij niet meer wilde drinken. Sinds die tijd krijgt hij weer gewoon standaard en geen rijstebloem meer. Hij drinkt nu niet meer dan 3 flessen van 235 totaal. Heb nog een nieuw pak staan trouwens. En moet van de week nog naar waalwijk. Zou het bij je af kunnen gooien.

@supertje Ja zat zelf ook te denk aan die van kruidvat eigenmerk idd.
Ik ga morgen een pak halen als het bevalt dan wil ik die van jou wel over nemen je bent altijd welkom!
Maar wil het zeker ff tot zondag afkijken want als het niks is is het ook weer zonde snap je wat ik bedoel?
Heb jij hyves/facebook of msn?

Is goed. Als het bevalt hoor ik het wel. Ga toch regelmatig die kant op dus klein blokje omrijden maakt voor mij toch niet uit. hahahaah.
supergirl_274@hotmail.com is mijn msn.

Heej,

jah ik kan je ook niet echt helpen.... Het geluk hier is dat jorn van 19.00 tot 07.00 slaapt.
Wel valt me op dat je veel tijd tussen de flessen hebt. Dat lukt hier dus weer echt niet. Jorn krijgt per 4 uur een fles. en dan tussen door zijn fruit en groente..

Misschien ff laten huilen...speentje geven en hopen dat ie het zo nog ff rekt?

Hoop voor je dat je een oplossing vind. en dat meneertje snel doorslaapt tot minstens 7 uur.

Liefs

@ anneke --> we hebben hem idd wel laten "huilen"eerst is het jengelen later echt huilen en tja wat willen wij als we honger hebben....
Hij valt ook nog voor de laatste slok in slaap dus het is ook echt honger.....

oh.. arme poppie....
Ik ben er niet zo goed in om jorn te laten huilen hoor... zeg het wel heel leuk. En als jorn echt huilt dan probeer ik eerst speentje te geven. en als dat na zoveel tijd niet lukt dan knuffel ik ff met hem en dan valt ie zo weer in slaap.

heb geen idee meid, hoe je jochem zolang door kan laten slapen

ik kan hem ook niet laten huilen hoor vind het zo zielig......ik ga die voeding voor hongerige baby's halen en zie het wel wie weet is het wat en anders heb ik 7,- overboord gegooid...dan is het maar zo.
Maarja misschien is het wel gewoon zo hoor en is het niet zo'n slaperd haha dan gaat het nog lastig worden hihi.
We zien het wel komt allemaal vanzelf goed.....

Terug
Bovenaan