ook hier een erg ziek mannetje

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Ook hier hebben we met een ziek mannetje te maken, sinds vorige week weer flink aan het hoesten, afgelopen weekend zouden we een weekendje weggaan, dus vrijdagmorgen vertrokken. Vrijdag op zatredagnacht, was die flink aan de diarree en verlouden, zaterdagmorgen koorts(38.4) en niet drinken, heel de dag lopen tobben en de nacht er achter aan ook, zondagmorgen was de koorts 38.8 en het drinken werd steeds minder, uiteindelijk zondagmiddag naar huis gegaan, en thuis na de dokter, heeft die een flinke bovenste luchtweginfectie, gisteren maar 230cc gedronken totaal en amper geplast, nu had die vanmorgen 39 graden koorts ondanks de 3 paracetamolzetpillen die we vanaf zatredag gebruiken, vandaag heeft die nu 3x 60cc gedronken. Veel huilen, hangerig. Pff zo zielig.
Hoop dat die snel opknap!!!!

Groetjes

hier is het ook een ziekenboeg.
Mijn dochters zijn al volgens mij 2 weken aan het hoesten en verkouden. En ik kan het 100x zeggen dat mijn oudste haar hand voor haar mond moet doen, maar ja... voor dat ze dat door zal hebben...
Ze steken elkaar dus lekker aan en nu dus ook mij en mijn man begint ook al.
Vannacht heb ik en gelukkig niet de kinderen liggen spoken. Rillerig, verkouden etc etc. Wij zijn niet de enigste heb ik gehoord, het heerst.
Sterkte in ieder geval en ik hoop dat jullie niet ziek worden.

By the way .. eigenlijk mogen moeders niet eens ziek worden, want wie moet er dan voor ze zorgen... Hup hup griepprik, ha, ha...

Gr. mamajo

Jaja inderdaad moeders mogen en kunnen niet ziek worden!! Maar ik heb dan 1 geluk misschien, ik heb de griepprik gehad!!

Groetjes en sterkte!!!

Ach wat zielig he!?
Voor jou ook trouwens, want je zit geen moment rustig. Je wil dat hij lekker even slaapt, maar hij moet ook genoeg drinken............wat een toestand............
Probeer hem elke keer wat aan te bieden he? Maar dat weet je vast wel........

Ook hier helaas een flink snotterend meisje, maar nog geen koorts. Ik hoor haar aan alle kanten rochelen en gorgelen. Maar hoesten doet ze niet, het blijft dus zitten, al dat snot en dan wordt het griezelig...............goed in de gaten houden dus maar. De zakdoekjes zijn niet aan te slepen.......maar goed, als dat nog het ergste is, mogen wij niet mopperen..........mijn vriend en ik zijn weer aan de beterende hand, dus er kan heel goed voor haar gezorgd worden, gelukkig maar.

Heel veel sterkte met je kleine mannetje!!

Liefs Rimke

Vanmorgen weer begonnen met 39gr koorts en huilenhuilen, tenminste als je het zo kan noemen, beetje zielig.
Na de dokter geweest en we zijn begonnen aan een antibioticakuur, morgen moet die koortsvrij zijn anders weer terug. Drinken nog steeds heeeeeel matig.

Groetjes

Ik hoop dat het aan gaat slaan!
Ik hoor veel over het RS virus de laatste tijd..........weet niet of je het kent.....anders maar even googlen. Zonder je te laten schrikken overigens hoor..........wil geen paniekzaaien........

Sterkte,

Liefs Rimke

Ik weet wat het RSvirus is, mijn broertje heeft het toendertijd ook gehad en was er heel erg ziek van (heeft downsyndroom dus mss ook wel vatbaarder/zwakker) Maarja we zullen wel zien, ik hoop dat die opknap met de kuur.
Zo zielig als je niks kun doen.

Liefs

Nou hier lijkt het iets beter de gaan, de kuur doet zn werk!!
Koorts is gezakt tot iets verhoging en ook het drinken gaat iets beter, wel nog veel slapen!!!!

groetjes

Terug
Bovenaan