@ mamasab, fijn om te horen dat het weer beter gaat. houd het wel maar goed in de gaten, niet om je bang te maken, maar bij Joris ging het door de kuur ook beter, een dag erna begonnen de klachten weer, gaf de huisartsenpost hem weer een kuur, dit vond ik erg vreemd en onze eigen ha na onderzoek ook, toen was hij ook binnen 2 dagen in ziekenhuis en daar ging het alleen maar beter. dus niet om je bang te maken, maar als het echt weer terug komt en hij niet eet is (en het is rs) is hoe sneller sonde hoe beter denk ik, want Joris knapte daarvan snel op.
wat betreft zijn gezondheid. begin van vorige week sliep hij nog veel, maar je zag hem met de dag vooruitgaan. hij sliep minder at meer, was vrolijker. gisteren had ik het idee dat hij weer normaal at, maar savonds kwam alles er weer uit en moest hij weer flink hoesten. vandaag eet hij dus weer veel minder en wil alleen fles en hij heeft nu in totaal 270 ml op, normaal 470. ook voelt hij weer warm, dus straks maar weer temperaturen.
rs is een virus wat nog maanden kan blijven. en wat betreft het spelen, dat gaat hier ook nog maar moeilijk alleen.
ik hoop dat je zoontje snel helemaal opknapt en gewoon een verkoudheidje had.
succes
gr floor