Ook hier een hartje gehoord

Gisteren om 5uur hadden we onze afspraak bij de VK...bloeddruk was prima, maar moet wel extra bloedprikken in wk 27 ivm rhesus c-negatief...moet nog ff uitvogelen hoe en wat dat inhoudt (of is er hier n expert?)
Daarna was het buik bloot en luisteren maar...Zoeken was niet nodig...
Apekopje liet gelijk van zich horen...
"Die timmert er flink op los" was het commentaar van de VK...
Jahjah...lijkt nu al op papa die timmerman is...hihihi...kan strax ook opgroeien in de zagerij!

Was wel n heerlijk idee weer ff wat uit de buik te horen...

Hoi,

Wat fijn zeg dat je het hartje heb gehoord.

Zelf ben ik ook O-negatieve en wat ik begreep van de gynaceoloog, is het goed dat het negvatieve is, maar willen ze het voor de zekerheid nog een keer testen of je dan niet rhsesus ontwikkeld

Goed bericht zeg, gefeliciteerd!

Mijn moeder had ook dat rhesus gebeuren. Dat betekend dat jij een negatieve bloedgroep hebt, en dat je kindje positief heeft. Als dat zo is en jouw bloed komt in aanraking met dat van je kindje kan je bloedvergiftiging krijgen. Als ik het me goed kan herinneren kreeg mijn moeder hier medicijnen voor. Maar goed, dat is ook alweer 27 jaar geleden.

Mijn bloedgroep is AB...maar op Rhesus D positief en Rhesus C negatief...
Heb internet nog ff nagelezen..maar kan niet veel vinden over wat "verder onderzoek" inhoudt...
Maarjah...
Eerst in week 27 extra bloedprikken {waar ik dus nu al tegenop zie...omdat het me onwijs veel moeite kost om op de wereld te blijven...k ga bij voorbaat al liggen, maar dan nog kom ik heel dichtbij t randje van onderuitgaan...}
Hoop dus ook echt dat ik GEEN antistoffen aanmaak, welke kans wel heel erg klein schijnt te zijn, maar toch...baal er wel van...

hartje was idd weer n spannend moment, maar denk dat we dat (stiekem) allemaal wel vinden...
Maandag de echo...dan ook de 'precieze' datum...ppff...en t is nog maar vrijdag...

Terug
Bovenaan