Hoi mama ´s,
Ook hier even een kleine update..
Kom net van de VK af en wat ontbrak er nog aan mijn zwangerschap??
juist,.. een stuitligging!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whahahahaha...
Gelukkig heb ik een flinke plens vruchtwater dus de klein heeft nog een heel kleine kans om zelf te gaan draaien. Maar ga er niet vanuit.. de kleine zal wel net zo eigenwijs zijn als zn moeder hahaha..
Ik had het al een beetje verwacht. Want ik heb echt een ronde bobbel in het midden van mijn buik nét onder mijn bh bandje. Vond het al te mooi in het midden liggen om een kontje te laten zijn.
En als toetje gaan ze me testen op zwangerschapssuiker ivm de aantal kilo's die ik afgelopen 2 maanden ben aangekomen.
Dus ik geloof dat ik weer een soort van "Deluxe pakket" heb deze keer;
Te noemen;
- bekkeninstabilliteit
- Reshus factor O negatief
- laagliggende placenta (volgende week controle of dit nog zo is)
- een stuitligging
- mogelijk zwangerschapssuiker
Ik moet er wel om lachen hoor, het ging me al te voorspoedig.. want voel me opzich nog goed , al is het nu wel zwaar aan het worden. Nee serieus, ik heb er geen moeite mee. D'r uit komt ie tóch wel!!
Volgende week krijg ik dus te horen of het een geplande keizersnede gaat worden, en/of ik suiker heb, spannend!!
Verder zijn we hier net allemaal aan het opknappen van de griep. Kay is echt heel ziek geweest en is gelukkig sinds vandaag weer vrolijk en actief. Ik snotter en hoest nog als een zeehond en papa is vandaag weer aan het werk gegaan. Die was natuurlijk ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ziek ..
Schijnt weer flink te heersen.. so be ware!!
ps: ow ja, gezien de kleine zo actief is en in een stuit ligt vind ik "stuiterbal" wel een gepast kozenaampje hahahah..
Esmé mv Kay en ???
(32.4 wk zwangerschap)