Ook hier effe een zwangerschapsupdate..

Hoi mama ´s,

Ook hier even een kleine update..

Kom net van de VK af en wat ontbrak er nog aan mijn zwangerschap??

juist,.. een stuitligging!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whahahahaha...

Gelukkig heb ik een flinke plens vruchtwater dus de klein heeft nog een heel kleine kans om zelf te gaan draaien. Maar ga er niet vanuit.. de kleine zal wel net zo eigenwijs zijn als zn moeder hahaha..

Ik had het al een beetje verwacht. Want ik heb echt een ronde bobbel in het midden van mijn buik nét onder mijn bh bandje. Vond het al te mooi in het midden liggen om een kontje te laten zijn.

En als toetje gaan ze me testen op zwangerschapssuiker ivm de aantal kilo's die ik afgelopen 2 maanden ben aangekomen.

Dus ik geloof dat ik  weer een soort van  "Deluxe pakket" heb deze keer;

Te noemen;

- bekkeninstabilliteit

- Reshus factor O negatief

- laagliggende placenta (volgende week controle of dit nog zo is)

- een stuitligging

- mogelijk zwangerschapssuiker

Ik moet er wel om lachen hoor, het ging me al te voorspoedig.. want voel me opzich  nog goed ,  al is het nu wel zwaar aan het worden.   Nee serieus, ik heb er geen moeite mee. D'r uit komt ie tóch wel!!

Volgende week krijg ik dus te horen of het een geplande keizersnede gaat worden, en/of ik suiker heb, spannend!!

Verder zijn we hier net allemaal aan het opknappen van de griep. Kay is echt heel ziek geweest en is gelukkig sinds vandaag weer vrolijk en actief. Ik snotter en hoest nog als een zeehond en papa is vandaag weer aan het werk gegaan. Die was natuurlijk ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ziek ..  

Schijnt weer flink te heersen.. so be ware!!

ps: ow ja, gezien de kleine zo actief is en in een stuit ligt vind ik "stuiterbal" wel een gepast kozenaampje hahahah..

Esmé mv Kay en ???

(32.4 wk zwangerschap)

gefeliciteerd met je ultra-inclusive pakket...   heel goed dat je zo lekker positief hierover denkt; dat is het beste... eruit komt het kindje inderdaad!!!! En dan ben je ook zoweer lekker de oude!!!!

Het belangrijkste blijft altijd dat jij en beebje helemaal gezond zijn!!!!

Suc6!!!

Hahaha, wat kun je het toch altijd mooi verwoorden!

Welkom bij de club van de all-inclusive zwangerschappen.

Iedereen is dus weer beter en ja, als mannen "ziek" zijn doen ze of ze dood gaan, maar goed dat zij geen kinderen hoeven te baren!!

Op naar de laatste weekjes!

Groetjes, Marieke

Nou Esmé, jij kan wel wat hebben voordat je je laat kennen maar het mag wel hè... zo grappig is het nou ook weer niet. Maar goed, met een positieve instelling kan je tenminste nog eens wonderen verrichten. Dus zet ’m op meid!!!
Ik hoop voor je dat de uitslag straks niet al te verontrustend is en de beeb zich netjes voor de uitgang gaat parkeren, mits die niet verspert wordt. Hmmmm.... ziet er naar uit dat het weer een ks wordt hè. Hoe voel jij je daarbij?

Sterkte met je all-inclusive-zwangerschap.

@ Toulouse

Ik kan ook wel wat hebben, maar vind dit dan ook absoluut niet iets om me druk over te maken! In het ergste geval ligt de placenta er nog voor en wordt het een geplande KS, so what?! Dat is ook iets waar ik totaal niet tegenop zie!

Natuurlijk zou het mooi zijn geweest als alles "normaal" zou zijn en ik op een natuurlijke wijze kan/mag bevallen, daar droomt iedereen van. Maar als het anders blijkt te zijn dan is dat iets waar je niks aan kan doen. Iets wat je jezelf niet kwalijk hoeft te nemen en waar je je ook gewoon bij moet neerleggen!!

Dus waarom zou ik mezelf onnodig verdrietig hierover moeten voelen? Tis nu eemaal zo!

Daarbij gaat het supergoed met de kleine en dat is voor mij het állerbelangrijkste! Zeker na afgelopen jaar.. Misschien dat dat wel meespeelt in mijn relativeren nu. Vind alles best en prima, al snijden ze me van beneden tot boven open, zolang dit kindje maar gezond ter wereld komt! Ik red me wel!!

Ach, een geplande keizersnede is niet echt "romantisch", maar zodra je de kleine in handen hebt hang je toch meteen met je hoofd in de wolken hihi..

Maar eerst eens afwachten!!

Wie weet is de placenta verschoven en draait de kleine zich nog.. Alles is nog mogelijk!!!!!!!!!!

Tjonge...een indrukwekkend rijtje heb je daar zeg. Maar tóch heb ik de indruk dat deze zwangerschap minder zwaar voor je is dan die van Kay. Geen zwangerschap is hetzelfde natuurlijk.

En 1 gelukje: ze hoeven je echt niet helemaal van boven naar beneden open te snijden om die kleine eruit te krijgen hoor .

Succes verder en geniet van je verlof!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Nou Esmé,jij hebt idd een ultra all-inclusive pakket zeg,man,je kan 't zo gek niet bedenken en het staat wel in jouw rijtje.
Gewoon de spirit erin houden(zoals je dus al doet!),daar heb je meer aan dan erover te gaan zitten mokken!
En wat je zegt,die beeb komt er wel uit hoor,en dáár draait het uiteindelijk allemaal om!
Succes met de laatste loodjes!
Groetjes Tanja

Ik lees je verhaal nog een keer en echt waar hoor! Wat een ultra-inclusief pakket zeg!!! giga... waar heb je dat geboekt zeg??

Maar goed, ik blijf gewoon van harte hopen dat je je zo goed als het gaat,   lekker positief blijft voelen.. een keizersnede is ook wel weer grappig.. helemaal als je daaps van de verdovingen van eerder tijdens de bevalling gaat liggen ijlen tegen je gyneacoloog; die met die mooie blauwe ogen en zo.. ennuh... na de geboorte; dok, ik denk dat ik van u hou....  

AAAAAAAAAAHHHHHH... volgende keer dus zeker een ander zhuis... haha

Terug
Bovenaan