Ook hier effe een zwangerschapsupdate..

Nou, sjeetje je hebt ook wel alles zeg....
Als het geen  keizersnede wordt zullen ze wel proberen de kleine te gaan draaien in je buik. Sja een keizersnede is niet zo "romantisch" maar ik moet zeggen dat ik dat bij geen een bevalling vindt. Het is en blijft toch een bloederige bedoeling.... Het is pas echt romantisch als het wondertje op je buik wordt gelegd, zo heerlijk als je je kleine voor het eerst ziet! En hoe zo een wonder eruit is gekomen....ach... maakt dan echt niets meer uit!!

Nou, ik wens je wel heeeeeeeel veel sterkte nog met de zwangerschap. Nu geen dingen meer erbij, hoor!
En gelukkig dat het weer beter met Kay gaat!

liefs
di silva

Hey Esmé!!

Wat een luxe pakket, hahahaha! Ik weet niet waar jij je baby verzekering hebt, maar dit is geen reclame hoor, WHAHAHHA!   Ik benijd je niks zeg, maar dat wist je al, sorry...
Ik kom er deze keer vreselijk goed mee weg geloof ik, de kotseritis heeft zich beperkt tot een enkele uitbraak van spontaniteit tijdens mijn griep... Wel veel last van schuivende organen en een gek voelende maag. Maar goed als dat alles is: prima! ( kan niet zeggen, daar teken ik nogmaals voor!?)
Enne, ik vind niets romantischer als een geplande KS. Ik kon de laatste keer heerlijk met make-up op en mijn gekapte haar de OK op, hahahah! GJ kon normaal mijn hand vasthouden zonder in gedachten het uit te gillen van de pijn, ik kopn dus gewoon lief tegen hem zijn en niet hem kwalijk nemen dat dit allemaal zijn schuld was ( ja, ik vond het ook lekker, maar dat doet er niet toe...) Hij heeft niet hoeven zien hoe mijn onderkant in een oorlogsveld veranderd, en zo kan ik nog wel een paar goede argumenten bedenken hoor, hahhaha!

Kus, Marieke

Hihi, jij sleept er ook echt alles uit he? Laat dat ziekenfonds maar lekker schuiven hoor!

Helaas had ik ook het hele pakket. Op de bekkeninstabiliteit na dan gelukkig.
Dat bloedsuiker prikken vond ik een hele toestand. Moest voor het ontbijt, na het ontbijt, 's middags en 's avonds laten prikken. Leuk als je in Zundert woont en je in Breda moet laten prikken.

Zo'n geplande ks is idd niet zo romantisch maar het OK-personeel ziet het zelf ook een beetje als een feestje dus de sfeer wat geweldig!

Maar wat je zegt: wat heeft het voor zin om je er druk om te maken. Het belangrijkste is je stuiterballetje gezond op de wereld te zetten.

Succes met de laatste loodjes.

Liefs,

Tessie

goh meis,wat een verhaal weer en jij blijft ook gewoon zo positief!
dat vindt   ik zo knap van je..
ik hoop dat de kleine zich nog draait en de andere dingen ook meevallen en anders komt dat ook wel weer goed..keep de spirit!....
nog even volhouden,ik wordt toch wel heel beniewd trouwens..wat het wordt enz..
geniet van je verlof!
liefs piewie,mv Mila en ?

Hoi Esme
Ik vindt het ook hoor, je kan er toch niets aan doen.
En je kan je wel druk gaan maken maar dat helpt toch niet.
Nog een paar weekjes meis en dan een heerlijk kindje weer.
ohhhhhhhhhhhh wat spannend kan echt niet wachten denk bijna elke dag aan je

Dikke kus
Ilse

Nou nou, die kleine laat wel weten wie hier de dienst uitmaakt hè! Dat je niet even denkt dat jij misschien wel bepaald hoe de dingen gaan lopen.....

Maar jij bent niet voor één gat te vangen, dus jullie zijn wel aan elkaar gewaagd. Knap hoe je alles weer een positieve draai weet te geven. Niet dat je heel veel keus hebt, maar je had je er ook triest bij neer kunnen leggen, maar daar ben je de persoon niet naar.

Heel veel sterkte met de hele rambam, met jouw instelling gaat het helemaal goedkomen!

Liefs Nelleke

Hai Esmee

Ondanks je grappige opsomming wens ik je toch heel veel sterkte met alles meid, het is toch ook even niet niks wat jij voor de kiezen krijgt Ik wil je niks aanpraten natuurlijk, maar vanaf de hele aanloop, het gerommel op je werk en het hele verloop van je zwangerschap (want ook in de topic van piewie las ik je stukje) inclusief het hele pakket... pffffff, het zal ook jou als rasoptimist zo af en toe niet in de koude kleren gaan zitten. Dus ik sluit me aan bij Toulouse: het mág wel hoor, kwetsbaar zijn.....

Succes met de laatste loodjes, hopelijk valt het mee met de suiker, draait je kleine nog en is de placenta een stukje opgeschoven..... En als dat niet zo is, komt het ook goed natuurlijk, maar toch.... het zou het allemaal net even wat makkelijker maken.

Hou je ons op de hoogte?

Liefs
Susan

Hey Esmee

Meid je hebt weer de hoofdprijs, maar inderdaad voor dat kleine wurmpje heb je alles over, dus dit doorsta je ook wel weer.
Denk wel om je eigen rust, neem af en toe dat uurtje met je benen in de lucht en een boek en een lekker stuk "suikervrije" chocolade...of een lekker voetenbadje...of heerlijk lang onder de douche...verwen je zelf en dan komen die laatste weken wel goed.
Spannend hoor, wat heerlijk toch he dat dromen over dat kindje wat komen gaat.,...

Geniet er ook nog maar van ondanks alle dingen erom heen.
groetjes Pascal

Terug
Bovenaan