Ook hier maar even de update van IUI 3!

A

Anoniem

Guest
Nou meiden, vanmorgen IUI 3 gehad. Eigenlijk was alles heel goed! Er zijn 17 miljoen zwemmertjes ingespoten en moest naderhand weer op mijn rechterzij gaan liggen. Daar zat tenslotte mijn ei! De verpleegkundige deed ook het voeteinde nog een stuk omhoog, dus lag met mijn hoofd lager. Alle beetjes helpen, zei ze! Nou, ben het daar helemaal mee eens! Of het nou echt helpt om half ondersteboven op je zij in bed te liggen weet ik niet, maar we hebben het de 17 miljoen zwemmertjes zo makkelijk mogelijk gemaakt!
Mijn vriend mocht dit keer zelf de zaadcellen insspuiten, dus als dat ook geen geluk brengt, weet ik het niet meer.

Alle goede hoop is gelukkig weer terug, de spanning is (voorlopig) weer even weg. Vanuit het ziekenhuis meteen doorgegaan naar Delft, lekker even bij de carnavalsoptocht gaan kijken. Beregezellig net als elk jaar!!
Morgen gezellig met mams naar de huishoudbeurs en volgende week zondag naar Wicked. Dan een week vakantie en zijn de wachtweken alweer om.
Spannend, maar heb er weer een goed gevoel bij!

Ohja, hoorde gisteren op mijn werk dat mijn baan voor 2 dagen wordt wegbezuinigd, er blijven 3 dagen over... Gelukkig gaan we het dan ook nog redden zonder al te veel in te leveren, maar dat was wel even slikken.... Maar alvast op zoek naar iets anders voor die twee dagen, zit zelf aan gastouder te denken. Dat sluit ook goed aan op mijn opleidingen heb ervaring zat!
Zijn er hier meiden die daar ervaring mee hebben?

Liefs Daisy

Hai lieve Daisy,

Wat een geluk dat IUI3 nog kon door gaan en indd alle beetjes helpen :) Wat goed van je man dat hij het mocht doen, zal ook wel heel apart zijn geweest voor hem?! Ik ga zo hard voor je duimen, dat mijn duimen er blauw van gaan zien ;-) Ik vind echt dat jullie NU aan de beurt zijn!!!!

Wel allerlei leuke dingen in het vooruitzicht dus de tijd zal lekker snel gaan!! Je hebt ook dit weekend een leuke tijd, dus dat komt helemaal goed!!

Kan me voorstellen dat je van je baan we even geschrokken bent maar ben ook blij te lezen dat jullie het toch wel redden en misschien is gastouder ook een goed idee (heb er geen ervaring mee)

Lieverd, fijn weekend!!

Liefs Lynn.

p.s. wanneer mag je nu testen? Over 2 weken?

Spannende tijd nu weer! Hoop zo dat het deze keer lukt........... Groot gelijk dat jullie lekker allemaal leuke dingen in de planning hebben :)
Wat leuk ik ga volgende week zondag ook naar
Wicked!

Fijn weekend verder!

@Lynn, ik mag idd over twee weken testen, maar gelukkig zitten die aardig vol!

@beauty, het schijnt een erg leuke musical te zijn. Ik ben erg benieuwd!

Duimen dat drie keer scheepsrecht is! Twee spannende weekjes voor jullie! Wij zijn vorige week naar Wicked geweest en hij is super!

Nou het geluk mag inderdaad aan jullie zijde staan! Ik hoop het van harte meid!!!

Ik heb wel ervaring, ik ben zelf gastouder geworden. Na mijn verlof van mijn jongste ben ik hiermee begonnen. Ik had daarvoor ruim 8 jaar in het speciaal onderwijs gewerkt maar vond het niet fijn mijn dochter naar de gastouder te moeten brengen ivm vergaderingen enzo. Het was steeds zo laat dat we dan thuis waren en dan nog eten en douchen en relaxen...nee dat werd dan zo laat in de avond.
Nu werk ik alweer bijna 4 jaar als zelfstandige.

ALs je nog wat wil weten hoor ik het wel-:)
We gaan in ieder geval voor je duimen!!!

@ mascha, dat zijn ook de redenen waarom gastouder mij zo aanspreekt. Heb al flink zitten googelen, haha! Wil het voorlopig voor twee dagen doen, vanaf augustus. Ik moet alleen nog een keuze maken via welk bureau. Er zitten nog grote verschillen in zoals wel of niet doorbetalen bij zwangerschapsverlof enzo.
Als ik nog vraen heb, hoor je het!

X

Als het goed is wordt je niet doorbetaald tijdens jou verlof....je vangt immers geen kinderen op... Daarom heb ik me officieel laten inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Ik heb nu recht op een uitkering oo basis van het aantal gewerkte uren op jaarbasis.
Dat is het nadeel van gastouder zijn, niet werken is niet verdienen. En het bureau is niet jou werkgever, maar voorziet jou alleen van contacten...

Ben heel erg benieuwd hoe en wat bij jou.

Liefs

Terug
Bovenaan