ook ik ga morgen testen

A

Anoniem

Guest
hai meiden,

ik ben voor het eerst in ruim een jaar tijd proberen zwager te worden  6 dagen over tijd. heb hele rare soms pijnlijke gevoelens in mijn buik ook pijnlijke borsten aan de zijkant (heb ik trouwens ook altijd als ik ongi moet worden. af en toe voel ik van die ongi krampen en denk ik ja hoor daar komt het maar het zet niet door.??? al drie dagen nu
 zit nu op dag 34 terwijl mijn cyclus nooit langer is geweest dan 31 dagen.
heb clear blue klaar liggen voor morgen vroeg. mag het zo hopen na ruim een jaar.
groetjes bonus  

Hoi,

ik hoop voor je dat het raak is. Zal aan je denken morgen. Ook ik heb al anderhalve (!!!!!!) week last van ongi pijnen, dus ik zie wel of ik ongi word zaterdag of niet.

Groetjes Pepa

Ik hoop voor je dat je morgen positief zal testen. Kan je nog wel wachten?
Ik moest eigenlijk zaterdag ongesteld worden, maar na anderhalve week kwaaltjes kon ik me vandaag niet meer inhouden en heb een test gehaald en meteen gedaan.
Daar kwam uit dat ik zwanger ben.Ik hoop dat jij dat morgen ook mee mag maken.
Heb echt een half uur vol ongeloof naar die test zitten staren.

Hoi Inka,

wat voor klachten heb jij precies gehad als ik vragen mag?

Pepa

Hoi Bonus,
Ik hoop het voor je. Het blijft toch spannend totdat je het zeker weet. Ik zal voor je duimen.

Groetjes,

Sara

Hoi Bonus,

Ik had vandaag een testje gedaan,  maar was helaas negatief.  Had afgelopen maandag mijn nod. Heb nogsteeds wel wat klachten zoals, buikpijn, wat misselijk en hoofdpijn. Ook is mijn temperatuur 37.2. Wordt echt gek van die onzekerheid. Hoop dat jij morgen positief test!!!

Liefs,

Jazz

He Bonus!

Ooooh wat spannend!
Ik  voor je, het mag nu wel he?
Laat je het ff weten???

xie maan

hallo

ik heb net een uur geleden een test gedaan en al binnen een minuut kwam er een plus(vaag) van clear blue. ik kan het haast niet geloven. liet mijn vriend beoordelen hij weet niet wat er moet verschijnen en hij zei er staat een plusje.
ben ik nu zwager?????????????? na een jaar wachten, temperaturen enz.......
ik durf nog niet te juigen
ik voelde de hele week als of ik ongi moest worden nu ook licht kramperig gevoel en steekjes mijn laatste ongi was 13 april   en mijn nod was 11 mei. we zijn nu inmiddels 6 dagen verder. ben licht misselijk maar misschien van de zenuwen. mijn borsten zijn licht gevoelig maar dat heb ik altijd voor de menstruatie..

wat kan ik nu nog verwachten???? ben zo zenuwachtig......
groetjes bonus

Terug
Bovenaan