ook ik ga morgen testen

hey meid,

wat een mooi nieuws na zo lang wachten voor jullie..
geniet er van!!

liefs kimberley

He Bonus,

Ik herken mezelf heel erg in wat je schrijft. Ik ben inmiddels 9 weken zwanger, maar toen ik positief testte met een clear blue en dus ook een kruisje kreeg kon ik het ook gewoon niet geloven. Wij zijn ook een jaar bezig geweest en was bezig met tempen en ovu testen en de hele mik mak.

Maar meis....je bent toch echt zwanger hoor!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Ik deed de volgende dag nog een test...clear blue digitaal. Daar komt dan gewoon zwanger of niet zwanger te staan. Wat duidelijker. Dan kun je er echt niet meer onderuit.

Ik zou zeggen..bel de dokter. Toen ik een inwendig onderzoek had gehad bij mn dokter en ze goed kon voelen dat mn baarmoederwas begonnen met groeien durfde ik het pas echt te geloven.

Geniet ervan!!!!

Zie je wel op het december forum...het januari forum is er nog niet.

Knuf

OOEEEh dat klinkt toch alsof je zwanger bent hoor.
Gefeliciteerd.

Bij mij begonnen de kwaaltjes met gevoelige tepels en ongesteldheidsgevoel enkele dagen na de ovulatie. Sinds een aantal dagen ook misselijk s'ochtends en s'avonds.
Dat is eigenlijk alles.

hoi bonus
wat spannend zeg ik ga voor je duimen.
moet goed komen toch als je voor het eerst overtijd bent hihi
hou je ons op de hoogte hier wat ***********gelukglitters
groetjes:)

quote: li1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2007 12:54:42'));

hoi bonus
wat spannend zeg ik ga voor je duimen.
moet goed komen toch als je voor het eerst overtijd bent hihi
hou je ons op de hoogte hier wat ***********gelukglitters
groetjes:)

o wat dom las nou de datum pas en las eronder dat je test al hebt gedaan en ZWANGER bent suuuuuuupppppppppeeeeeerrrrrrrr gefeliciteerd

Terug
Bovenaan