Ook ik kom me voorstellen

Hoi dames,

Sinds gister weet ik ook dat ik zwanger ben en ben als het goed is 6 juli uitgerekend. Ik ben afgelopen februari bevallen van een dochter Daphne dus dat wordt straks een drukke boel. Vanmiddag ga ik de verloskundige bellen voor een intake. Nou ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en hopen dat wel veel aan elkaar hebben.

Liefs Margot mama van Daphne

Ja zeker snel, maar ben er wel ontzettend blij mee nu maar weer de eerste 12 weken doorkomen wat een kriem is dat heb last van krampen in mijn onderbuik dus dan denk je telkens zal het nog wel goed gaan, maar ja daar doe je niks aan had ik bij de eerste ook dus moeten gewoon maar positief blijven denken. Hebben jullie veder veel last van zwangerschapskwaaltjes?

Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Een kleine beetje gevoelige tepels en soms een zwaar gevoel in mijn onderbuik, maar verder niets.

Ik moet zegge ndat ik me juist zorgen maak omdat ik er eigenlijk niets van voel..............
Hoe kom ik ooit de komende 7 weken door????

Heb je de VK al gebeld?

Hoi Sacha,

Ik ken dat dat je je niet zwanger voelt dat maakt het extra moeilijk. Ik heb de verloskundige gebeld als het goed is ben ik nu bijna 5 weken zegt ze. Ik heb 12 november een intake gesprek en die week erna de eerste echo dat doen ze met 8 weken om de termijn te bepallen. Ik kan niet wacht, maar het is niet anders. Ik hoop voor je dat je je snel zwanger voelt en dat dan de onzekerheid snel weggaat.

Groetjes Margot

Hoi Sacha,

Ja ik ken dat dat je je niet zwanger voelt dat is inderdaad vervelend, want dan ga je denken ben ik eigenlijk wel zwanger nou vast wel hoor. Ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld en heb 12 november de intake en die week erna met 8 weken de termijnecho ben echt super nieuwsgierig kan niet wachten, maar ja het moet toch. Ik hoop voor je dat je je snel zwanger voelt dan ben je misschien niet meer zo onzeker.

Liefs Margot

Terug
Bovenaan