Ook ik kom me voorstellen

Hey,

Ik woon ook in Noord Holland, En ik moet over 2 weken voor mijn eerste echo, ben dan +- 7 1/2 week. Moet de afspraak zo maken, dus weet nog niet presies welke dag ik moet. En dan heb ik mijn intake gesprek pas 7 december. Erg logies he. Maar bij mij doen ze het zo snel omdat ik tijdens mijn zwangerschap onder algehele narcose ben geweest. Uiteraard voor dat ik het wist. maar is dus een extra controle.

Liefs Noor

Hoi Meiden,

Ik woon in zuid-limburg en hier heb ik de 1ste afspraak met echo rond 10 weken.

En Margot; is het bij jou ook zo wennen? Mijn man kan moeilijker aan het idee wennen dan ik. Ik verheug me wel om weer de baby te voelen en met je mooie ronde buik te pronken.

Ik heb nu heel sterk het gevoel dat het een meid word. Natuurlijk zouden we dat ook het leukste vinden aangezien we al een zoon hebben. Uiteindelijk maakt het toch niet uit, als het maar gezond is. En jullie allemaal?

Ik heb het idee dat het een jongen wordt, maarja met een meid zou ik net zo blij zijn. Zolang het maar gezond is. (En zelfs als dat niet zo zou zijn ben ik er nog steeds blij mee)
Nu de datum en tijd van mijn 1e echo vast staan moet ik wel zeggen dat ik al zenuwachtiger word. Gewoon het idee dat we het hartje kunnen horen... super. Hebben jullie dat ook, dat zenuwachtige?

Liefs Noor

hey

bij onze eerste hebben wij de 1e echo pas met 12 weken gehad, dit hanteren ze nog steeds, dus ik moet echt een poos gedult hebben......

ik ga morgen maar eens bellen met de VK voor een intake die doen ze normaal tussen de 6 en 8 weken.

spannend hoor die eerste afspraken.
ik heb ook regelmatig last van buik krampen en vind dat ook wel een beetje eng maar ja het voelt wel goed dus..........

Terug
Bovenaan