Ook ik kom me voorzichtig aanmelden

Hoi Marianne,

Ik hoor eigenlijk bij de oktober mama's maar ik was even nieuwschierig naar de november mama's.

Het leek wel of ik mijn eigen verhaal aan het lezen was. Ik heb ook een zoontje, 2 jaar en 8 mnd, Dion. En een dochtje Senne*, zij zou over 2 weken een jaar zijn geworden. Het verschil zit er alleen in dat zij met 42 weken is geboren (ook via een KS, de 2e) en dat zij een zuurstof gebrek heeft gehad. Hoe, wat, waar, wanneer??????

Ik ben nu 10 weken zwanger van de derde. Ik dacht ook zo over de eerste controle als dat jij beschreef. Ben na 7 weken toch overstag gegaan en heb het ZH gebeld voor een echo. Mag morgen voor de 2e keer op co. Ik heb op dit moment nog geen angst in me zitten dat het mis gaat en kan zelfs een beetje genieten. Al hoewel het wel met ups en downs gaat in deze periode.

Succes en ik hoop dat jij je er ook door slaat. Claudia

Hoi Marianne,

Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, wij zijn ons eerste zoontje verloren net voor het einde van de zwangerschap en beide zwangerschappen daarna waren heel spannend. Je moet het eerst gezond in handen hebben! De 2de zwangerschap heb ik met zwangerschapsvergifitging in het zh gelegen en mijn zoontje is 4 weken eerder geboren en de volgende zwangerschap ging perfect maar toch ben ik nu al weer onzeke.
Ik hoop dat alle novermber mama's  elkaar mogen feliciteren in november!!

groetjes

Hoi Marianne!

Ten eerste; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik 'ken' je nog van het oktoberforum en kan het zijn dat ik je bij de valentijnsaflevering van 'all you need is love' heb gezien?
Marielle had je op dit forum 'gevonden' (we kletsen tegenwoordig op MSN met de oktobermama's)  en ik wilde je even persoonlijk feliciteren! Bij deze dus!
Wij hebben 6 Oktober een gezonde zoon; Hugo (!) gekregen en.....ik ben ook weer zwanger!! Als alles goed gaat mogen we rond 12 december ons derde kindje in onze armen sluiten!!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt maar je moet er maar vanuit gaan dat het nu wel goed gaat! Wie maakt er nu 2 keer zoiets mee?! En daarbij...je kunt zelf helemaal niets aan het lot veranderen...we ondergaan het maar gewoon...
Zo sla ik me in ieder geval door de onzekerheid heen na 2 miskramen maar ook 2 gezonde kinderen!

Liefs Rian, mama van Emma & Hugo

Hoi Marianne,

Wat een verhaal zeg, jullie hebben heel wat meegemaakt. Maar toch wil ik je feliciteren met de zwangerschap ondanks alle gemengde gevoelens van verdriet en blijdschap en onzekerheden. Het is toch weer een wondertje wat hier geschied. Ik duim voor je dat alles goed gaat. Ik kan goed begrijpen dat je zoiets hebt van laat die echo maar. Ook ik heb dat wel enigszinds. In januari heb ik een miskraam gehad en de eerste vroege echo was heel goed. Een sterk kloppend hartje, je denkt niet dat het daarna fout gaat eigenlijk. Maar  ons kindje was gestopt precies 1 dag na de echo......dus tja...ik heb ook zoiets van...laat het maar ff zitten. Misschien verander ik nog wel van gedachten maar dat merk ik vanzelf wel. Op dit moment ben ik tussen de 5 en 6 weken zwanger. Ik weet niet exact hoe ver ik ben helaas maar daar komen we vanzelf wel achter.

Ik ben al moeder van een zoon van 6 jaar en een dochter van bijna 8 jaar.

Probeer te genieten van je zwangerschap!

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan