Ook ik leef nog

Lezen doe ik wel, reageren wat minder!

Maar dan nu!

Hier gaat ie best aardig ;)
Evi slaapt iets beter, in ieder geval al heel wat uren in haar eigen bed, kastelenbed in de volksmond haha. Ze komt er de laatste dagen weer wat vaker uit maar ik hou vol haha en stuur haar weer terug!

Verder begon 2009 enerzijds goed (een vlam) anderzijds naadje.
2 weken terug stond ik op de begraafplaats omdat een vriendin haar kindje is verloren van 1 week oud. Erg heftig. Erg triest. En ben daar wel even goed stuk van geweest. Was een hele mooi dienst maar pittig, vriendin met haar vriend die kerk in kwamen lopen met piepklein mandje. Heel veel tranen vergoten.

Goed en dan die vlam.
Sja, ik zal wel een ernstige vorm van bindingsangst hebben haha.
Krijg het zooow spaansbenauwd, hij is zo verpletterend verliefd en ik denk alleen maar rennen!! Dus nou pieker ik me suf, vind ik hem dan niet zo leuk? Of wat mankeert mij in godsnaam! (heleboel dat wel haha)
Hem al paar keer gezegd, sorry, dit is hem niet voor mij maar toch geeft ie niet op. Hmmm.. tijd zal het leren! Ben gewoon een idioot wijf.

Oke, dat is mijn leven van 2009 tot op heden in een notendop.

Never a dull moment!

Voor nu, liefs!
Daan

nou ja zeg Daan, dan ga je toch alleen voor de sex??!!!

whahaha nee ik snap heel goed dat je twijfels hebt, sorry maar ik heb ze ook, ondanks dat ik heel happy ben met mijn nieuwe vriend. Ik ben zo blij nu alles weer voor mezelf voor elkaar te hebben, dat ik dat niet snel weer opgeef.

Anyway, volg je hart (heb je gedaan maar hij luistert niet) en geniet van andere dingen en je kleine meid!

liefs Jenneke

Hee Daan!

Ik vroeg me al af hoe het met je ging!
Lekker joh dat Evi nu wat beter slaapt, ook voor jou nachtrust!

En wat die vlam betreft: ik kan me voorstellen dat je een beetje huiverig bent. Je bent een tijdje alleen geweest met Evi en nu is daar ineens een derde bij waar je ook rekening mee moet houden. Dat is wel even wennen ja...maar het is ook zo lekker om weer iemand te hebben om lekker mee te kletsen, een arm om je heen enne natuurlijk de ...
Anders bouw je het toch rustig op, ik bedoel je hoeft niet meteen te gaan samenwonen maar laat hem gewoon af en toe langskomen en als je ff geen zin in hem hebt, dan dus even niet. Misschien egoistisch maar so be it...

succes!

Groetjes van Cissy

Hey

Zo das heftig zeg van je vriendin! Kan me voorstellen dat je daar flink om huilt! jeetje pfff...

Fijn dat de kliene meid eens wat slaapt!! Heerlijk he nachtrust?

Joh armpje om je heen en af en toe wat  aandacht is wel  fijn toch, hou je hem lekker beetje op afstand en geniet je ervan als je er zin in hebt (zo das lekker sociaal haha)..

Heel gelukkig 2009 gewenst haha   !

xx

WHAHAHHA Jenneke! dat zou ook mijn gedachte zijn, hahaha!
Liefde is raar hoor. Gert-Jan vertelde mij ooit dat ie me leuk vond en ik stuurde hem ook weg. Een jaar later begon ik hem pas leuk te vinden... Weet je wat ie zei? ik heb gewoon rustig afgewacht tot je je zou bedenken! Wat een lieverd hé?
Dus luister naar je hartje hoor.....

En die vriendin: wat een vreselijk verhaal zeg. Helemaal kippenvel krijg ik ervan.... Kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn, maar ok zo mooi en vredig... Bah!
Geniet van je meisje, toch?

Liefs, Marieke

Heej meissie,
sja een vriendje kan toch ook best heel leuk (lees handig; klusjes in huis enzo) zijn maar ja als je voelt dat je moet rennen voor deze verliefde idioot lijkt het mij niet helemaal suufer (op zn Vlielands).

Ach kijk het aan geef jezelf de tijd. Jij en Evi gaan toch voor maar misschien is het wel handig om te weten wat er nou precies aan mankeert.. als je eens wat uit moet leggen ofzo..

Wel goed om te weten dat Evi het al goed uithoudt in dr eigen bedje. Meike spookt ook nog flink door hoor, maar ja zolang ik er niet over nadenk valt het wel mee allemaal..

Sterkte met alles en see ya..

Liefs
Renske

Vreselijk zo'n situatie als waarin jouw vriendin zich bevindt. Dat maakt je denk ik meteen een tiental jaren ouder....pffff, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee had!

Ennuh, wat die vent betreft! Je gaat gewoon mee naar Texel en laat de wind even lekker door je hersentjes waaien en daarna pik je het op en ga je er voor, hahahahahahahaha!!

Liefs Fonsie

Voldoende wijn in die week moet genoeg zijn om je gedachten op een rij te krijgen, niet waar!!??

Schrik er van zeg, een week oud, dat gaat je niet in de koude kleren zitten!

Gelukkig gaat het met jou en Evi verder goed. Wat die vlam betreft, niet overanalyseren, zo lang het leuk blijft lekker van genieten.

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan