A
Anoniem
Guest
Tja meiden, jullie lezen het, sorry dat ik niet meer actief reageer op het forum. Met mijn miskraam van 2 maanden geleden heb ik het er nog steeds af en toe moeilijk mee. We hebben daarna weer slecht nieuws gehad dat onze vruchtbaarheid niet verbeterd is en nu hebben we dus ICSI aangevraagd. Nu zitten we dus weer te wachten op een reactie van het ziekenhuis.
Gelukkig zijn er veel meiden in verwachting op het forum. Aan de andere kant vind ik het erg moeilijk, niet dat ik jullie het niet gun. Nee, dat op de laatste plaats, maar we willen het ook zo graag.... Na 15 maanden nog steeds met lege handen staan en inmiddels dus weer een lege buik.... Het vooruitzicht is daarnaast ook niet echt geweldig. Maar goed, ik wil iedereen feliciteren met hun zwangerschap en alle anderen succes wensen met zwanger worden. Misschien dat ik binnenkort (wie weet al snel) weer actief kan zijn op het forum.
Liefs,
Sil
Mama van één * (13-02-2006)
Goodbye, my Angel, it's time to sleep. You will always be a part of me.
Gelukkig zijn er veel meiden in verwachting op het forum. Aan de andere kant vind ik het erg moeilijk, niet dat ik jullie het niet gun. Nee, dat op de laatste plaats, maar we willen het ook zo graag.... Na 15 maanden nog steeds met lege handen staan en inmiddels dus weer een lege buik.... Het vooruitzicht is daarnaast ook niet echt geweldig. Maar goed, ik wil iedereen feliciteren met hun zwangerschap en alle anderen succes wensen met zwanger worden. Misschien dat ik binnenkort (wie weet al snel) weer actief kan zijn op het forum.
Liefs,
Sil
Mama van één * (13-02-2006)
Goodbye, my Angel, it's time to sleep. You will always be a part of me.