Ook ik van de 2e zwanger.

LindaenPeter

New member
Hoi,
Ik ben Linda en 24 jr.
Ik heb n kleine van 14 maandjes oud en op 6 juli positief getest. Ben nu 6 / 7 weekjes zwanger.
Mijn eerste echo staat al gepland op 24 juli.
Dit is ook de tweede keer dat ik via deze site mee praat. Gezellig leuk en we kunnen ervaringen delen .

Iedereen alvast n fijne zwangerschap toegewenst .
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben er Dinsdagavond ook achter gekomen dat ik weer zwanger ben, weliswaar niet gepland ;-) Heb een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 7,5 maand, dus was behoorlijk schrikken om nu alweer een positieve test te zien.. We vonden 2 kindjes prima voor nu, in de toekomst misschien nog een derde maar die komt dus iets eerder dan we hadden verwacht ;-) Ik zou overgegaan op een andere anticonceptie en tussentijds dus condoom gebruikt, en dat is misgegaan en resulteerde in een zwangerschap. We zijn er uiteraard super blij mee maar ik was wel even in shock toen ik 'zwanger' op de test zag verschijnen.. Ben ook vooral benieuwd naar de reactie van mijn omgeving, ik was er wel duidelijk over dat ze van ons de eerste jaren geen babynieuws zouden krijgen, en als het wel zo zou zijn, het een 'foutje' was ;-)
Mijn laatste menstruatie was 3 Juni dus ben ongeveer een week of 5 zwanger. Volgende week de vk maar eens bellen, zie mezelf er wel weer aankomen moet ik zeggen hoor, ben er voor m'n gevoel net vanaf, haha. Ach ja, komt allemaal goed hopen we! Fijne zwangerschap!
 
Gefeliciteerd el86!

Het is welkom toch!? Dus wat andere zeggen lekker belangrijk hihi
Ik wil eigenlijk ook nog een derde en aangezien ik nu weer zolang bezig ben geweest zeg ik nog steeds als ik van deze bevallen ben dan meteen de derde erachteraan! Ik wil niet nog eens zolang wachten...
En wat anderen vinden boeit mij niks ik krijg ook opmerkingen van mijn schoonouders van zo nu zijn jullie zo compleet nou dacht het niet denk ik dan haha :p
Mijn dochter is niet van mij man officieel maar hij heeft haar wel erkend dus het is gevoelsmatig zijn dochter en zo voelt het ook voor Jill maar ik wil gewoon twee kinderen van hem erbij hij is zo'n geweldig persoon!

Ik ga mijn bedje eens uit heerlijk geslapen hihi :)
 
Terug
Bovenaan