Ook ik wil me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

IK ben Bibbi vorige maand ben ik getrouwd.
We hoopte met zijn 3e te trouwen maar dat is helaas niet gelukt.
We zijn in jan. gestopt met de pil en in maart zijn we er serieus voor gegaan.

Ik lees al vanaf jan met jullie mee maar tot nog toe nooit gereageerd maar ik vind het toch wel heel erg gezellig allemaal dus ik hoop dat ik hier met jullie een vruchtbare tijd tegemoet ga.

Veel liefs en klusplezier,

Bibbi

Hoi Bibbi!
Leuk dat je je nu wel hebt aangemeld! Ben ook pas sinds 2 dagen online.Ik zag het en ik vond het meteen superleuk met  al die gekke meiden. Echt lachen! En nu kun je tenminste ergens terecht, toch?
Groetjes Suus

He Suus,

Ja heerlijk he.
Ik heb een hele tijd op een forum gezeten over trouwen maar aangezien we nu getrouwd zijn heb ik daar niet zoveel meer te melden.
We zijn nu 5 maanden bezig voor een babytje en het is heerlijk om hier ff je verhaal kwijt te kunnen en lekker mee te kunnen duimen voor iedereen.

Ik hoop nog veel van je te lezen, maar het liefst natuurlijk dat er raak geschoten is.

liefs Bibbi

Hallo dames!
Ik ben ook al een tijdje op de site mee aan het lezen maar nog steeds zelf niet ingelogd. Ik dacht dat het er vandaag maar eens van zou moeten komen. Wij zijn pas net bezig met zwanger worden. Mijn man heeft heel lang aan het idee moeten wennen maar wordt nu steeds enthousiaster!! Hopelijk gaat het allemaal goed.
Ik duim ook voor jullie mee.
Groetjes Joy

hoi bibi en suus

hartstikke welkom hier, het is hier erg leuk.

veel succes met zwanger worden!!!

liefs janine

Hoi Bibbi,
Heb jij dat ook niet dat je soms een onzeker gevoel krijgt of je het wel of niet goed zult doen? Ik heb verders nog niet zo heel veel  nagedacht over het ouderschap. Natuurlijk wel dat we het allebei heel graag willen, en als het je eigen kind is voelt het ook heel anders!
Maar soms krijg ik dat gevoel..

Hoi Bibbi en Joy, welkom op het forum.
Het is idd errug gezellig hier. Een beetje té, want ik ben al een beetje verslaafd.

Hopelijk gaan we allemaal heel snel naar het zwanger forum.

Succes!

Groetjes TeHa

Hee Suus,

Ik werk op een kinderdagverblijf dus ik heb wel aardig wat ervaring.
Maar ik denk als je je eigen babytje heb dat het dan wel anders is.
En als ik er dan over nadenk dat het best wel eens eng kan zijn dat je het straks allemaal zelf moet doen!

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan