Ook ik wil me even voorstellen

Hallo allemaal,
Ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Rene 26 jaar en wil over 2 maanden gaan proberen om zwanger te raken. Ben nog niet zolang met de pil gestopt en wil eerst dat de hormonen uit mijn lichaam zijn. Een tijdje geleden was mijn vriend nog niet echt enthousiast maar hij lijkt nu te zijn omgeslagen als een blad van een boom. Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen en mee te leven. Ik hoop jullie hier nog vaak tegen te komen.
Groetjes Rene, enne... suc 6 iedereen

Hai rene,

welkom hier het is hier erg gezellig!
Succes met klussen.

Liefs Bibbi

Hoi Rene, jij ook welkom.
Dat van die hormonen die je lichaam uit moeten valt allemaal wel mee hoor. Of je moet een hele zware pil geslikt hebben.
Succes met zwanger worden!

Groetjes TeHa

Bedankt Bibbi,
We zijn al erg hard aan het oefenen, zonder voorbehoedsmiddel. Oeps ! Niet in de vruchtbare periode dus het zal wel loslopen. Ik heb al zoveel verhalen gehoord van meiden die gestopt waren met de pil en direct zwanger werden en een miskraam kregen. Ik weet niet of hier echt een verband tussen bestaat??? Ach over 2 maanden gaan we gewoon voor het eggie
Liefs Rene

Hai TeHa,
Wat is het hier gezellig zeg, en jullie zijn allemaal zo aardig.
Het is al half 3 en ik ben nog niet aangekleed (heb vakantie)
Ik had geen zware pil, maar heb wel 9 jaar continu geslikt, ik krijg nu ook ineens allemaal puistjes, HELP  Ik ben iig blij dat mijn menstruatie alweer snel op gang is gekomen, dat had ik niet verwacht.
Liefs Rene

He Rene,

Volgens mij is daar niet een verband tussen maar gewoon enorm veel pech.
De pillen van tegenwoordig zijn zo licht dat je eigenlijk niet echt meer hoeft te ontpillen.
Wij zijn ook wel wat eerder gestopt maar dit had ook te maken met het feit dat we gingen trouwen en ik hoopte dat mijn cyclus een beetje normaal zou zijn zodat ik ongeveer wist wanneer ik ongi moest worden en niet op mijn trouwdag voor een verrassing kwam te staan.
Wij hadden ook de hoop om met zijn 3e te trouwen maar dat is dus niet gelukt.

Ik zou zeggen ga er gewoon voor want zo een beetje aanrommelen terwijl jullie zoals ik het lees er allebei wel voor willen gaan is toch ook onzin.

Liefs Bibbi

Ha Bibbi
Jammer zeg dat jullie niet met z'n 3 en konden trouwen. Hoe lang zijn jullie al bezig voor een kleintje?? héél veel suc 6
liefs Rene

He Rene,

Dat valt wel mee hoor we zitten pas in ronde 5 maar het leek me zo mooi om met zo'n kadootje in je buik te trouwen.

Jullie ook succes!

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan