Ook ik zal me ff voorstellen....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben denk ik een van de jongste op deze site  bijna 22 jaar oud woon in Noord-Brabant, heb al 5 jaar een relatie en we zijn nu afgelopen maand precies een jaar bezig.

We hebben eigenlijk een ''valse'' start gemaakt doordat ik mijn strip niet had afgemaakt en halverwege ben gestopt. Vervolgens kwam mijn eigen cyclus niet opgang (een paar maanden niet dan weer wel een maandje ongesteld dan weer niet) en had afgelopen maand (precies een jaar later) wel weer een normale menstruatie als voorheen.

Nu maar weer met spanning afwachten. Was vorige maand 13e ongi geworden en ben benieuwd wat er deze maand gaat gebeuren. Alhoewel de datum iedere maand anders is sinds ik niet meer slik.

Het is heel leuk om hier te lezen wat iedereen zoal meemaakt en dit met elkaar deelt en ook Ik wens iedereen heel veel succes!

Liefs Butterfly

Hey hallo,

En welkom op de site die erg verslavend is hihi!!!
Nou nu maar hopen dat het wil gaan lukken voor jullie!!!
Succes met klussen dan hé!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

thanks voor je reactie. En of het verslavend is!
Ik hoor nu eigenlijk te werken en een aantal dingen door te nemen voor mijn werk maar ben meer hier met mijn gedachten als op het werk

Wil trouwens al een tijdje internet aan laten sluiten thuis en ga daar nu vaart achter zetten. Kan ik thuis ook meepraten of lezen wat er hier allemaal gebeurd!

Ik heb eerlijk gezegd niet meegekregen wie jij precies bent??
Ben je ook bezig voor je 1e kindje en hoelang al als ik vragen mag???

Gr. Butterlfy

Nou ja heb nogal een ander verhaaltje!!!

Ben 35 jaar en afgelopen februari gestopt met de pil en meteen zwanger geraakt zonder ongi te krijgen, dus das erg snel, maar helaas is het op 1mei misgegaan en ben ik gecuriteerd!!   Woon trouwens in Duitsland samen en we gaan voor het eerste kindje!!! Heb nu  2 menstruaties moeten afwachten en nu mogen we er weer voor gaan, dus spannend!!! dit is mijn 5 de ronde dus en mijn nod is ongeveer 21juli!!!
Maar voel me vandaag erg raar en zweverig en duizelig weet ook niet hmmmm!!!

En wanneer had jij je nod??

Liefs Sandy

He Sandy,

ik ben nog niet helemaal thuis met afkortingen hier (hahah) je bedoeld waarschijnlijk wanneer ik weer ongesteld moet worden, of beter gezegd liever niet?!
Vorige maand was dat 13 juni alleen het probleem is bij mij dat het niet elke maand dezelfde datum is dus hoe weet je dan precies wanneer het is?

Gr. Butterfly

Hallo weer,

Welke afkortingen snap je niet kan ik helpen???
Als alles goed is zou jij rond de 11juli je nod moeten hebben, vanuit gaande dat je dan een cyclus van 28 dagen hebt!!!
Dus das niet zeker want je bent onregelmatig!!!
Gewoon afwachten zou ik zeggen, moet toch een keertje lukken!!!
Nou maar hopen dat je gauw aansluiting van internet krijgt kun je lekker met ons mee kletsen!!!
Ja ben niet altijd op de site anders wordt je echt verslaafd en ben je er ook teveel mee bezig en dat wil ik ook niet.

hahaha volgens mij ben ik wel uit de afkortingen inmiddels maar wat betreft niet te veel op deze site te zijn ben ik wel met je eens!
Juist wanneer je er teveel mee bezig bent werkt dat ook wel frustrerend althans dat had ik wel afgelopen jaar.

Ik had allerlei boeken gekocht over zwangerschap, zwanger worden noem maar op en op een gegeven moment was ik er zo mee bezig dat ik moeite had om in de winkels bij de babyartikelen langs te lopen. En als ik er al langs liep dan had ik er deste meer moeite   mee om niets te kopen! Gelukkig is mijn partner heel begripvol en heeft mij i.p.v. boos te worden op mijn ''obsessie'' toen juist uitgelegd dat het beter is pas babyspulletjes aan te schaffen vanaf het moment dat we ook daadwerkelijk zwanger zijn.

En het aller  meest moeite had ik met alle ''zwangere vrouwen'' om me heen en  pas geboren baby's in kinderwagens met trotse ouders eromheen! Het leek wel of ik niets anders meer zag op straat!!! maar gelukkig ben ik daar nu wel overheen maar het blijft moelijk zeker als je zelf iedere maand weer in spanning afwacht en een volgende teleurstelling te  pakken hebt.

Wij hadden verwacht omdat we  nog jong zijn het juist heel gemakkelijk zou moeten gaan allemaal maar  dat viel toch ff vies tegen.  Ook ben ik via anders sites te  weten gekomen dat er genoeg jonge vrouwen zijn die graag een kind willen en tegen allerlei problemen aan hikken. Dus zo vanzelfsprekend is het allemaal niet helaas....

En jij hoe ga jij met dit soort dingen om?

Liefs Butterfly  

Oeps al gereageerd op je ander onderwerp, sorry!!!

Ja had daar ook moeite mee elke keer zwanger vrouwen en kinderwagens te zien, maar nu gaat dat goed!!!
Gun het iedereen om dat gevoel te hebben van zwanger zijn das zo iets geweldigs!!!
Nou meid succes ga zo koken voor het mannetje!!
Romantische hihi!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan