Ook ik zal me ff voorstellen....

Ja zeker gun ik het ook een ieder want een baby krijgen blijft een gods wonder (lijkt me) kan helaas nog niet uit ervaring spreken.

Gooi gezonde dingen in het eten

en  jij ook heel veel succes!

Liefs Kavita

quote: butterfly22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2006 17:07:19'));

Ja zeker gun ik het ook een ieder want een baby krijgen blijft een gods wonder (lijkt me) kan helaas nog niet uit ervaring spreken.

Gooi gezonde dingen in het eten

en  jij ook heel veel succes!

Liefs Butterfly

Dank je,

Jij ook en dat het gewoon maar raak is!!!
Met een beetje hulp van boven moet het lukken!!!
Geloof daar wel in!!!
Ga echt nu eten koken!!!
Zie je wel weer eens oké!!!

Succes met klussen(je weet wel samen met je mannetje) hahahha, moet toch ff uitleggen daar spreken alle meiden van lekker klussen hihi!!!

Doeeeeeeeeeiiiiiiii Sandy

Hoihoi,

Een kindje krijgen is inderdaad een godswonder, ik kan er gelukkig wel over meepraten, ik ben de trotse mama van een kerngezonde dochter van inmiddels jaar. www.nikkirievers.peutersite.nl (<- hier is ze te bewonderen).
Helaas wil het nu bij de tweede evn niet lukken, we zijn nu bezig aan de 10de ronde.

Liefs Andrea

hey hey

je ben niet de jongste hoor!!! ben net 21 geworden!! ben sinds maart gestopt met de pil!! zit nu nog in ronde 2!! heb errg lange cyclussen 2 keer 43 dagen en zit nu in afwachting op dag 53!! erg irritant!! welkom hier

Hoi Butterfly,
Ik las net pas je stukje,maar had al bij jou reactie op mijn stukje dingen aan jou gevraagd...lees nu dus de anrwoorden,sorry!!
Veel succes met klussen!!
Als ik jouw ervaringen lees denk ik dat ik misschien ook een beetje door de war  ben met mijn cyclus?
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil,maar de eerste maand ook halverwege de strip ongeveer...niet goed dus...
Ik wacht maar rustig af...nou ja rustig???

Goedemorgen allemaal!!!!

leuk om jullie reacties allemaal te lezen zeg, en Coortje het lucht ergens wel op om te horen dat jij ook tot mijn leeftijdscategorie hoort. Niet dat het mij zoveel uitmaakt maar van buitenaf verwacht je toch vaak de reactie van ''oooooh en je bent nog zo jong....''

Ik kwam gisteren thuis en vertelde aan mijn vriend  dat ik deze site heb ontdekt en zo met jullie kan kletsen. Gewoon lekker met allemaal mensen die hetzelfde willen, elkaar opbeuren, een hart onder de riem steken zonder dat er ook maar iemand iets raar vind of wat dan ook. Lekker open gesprekken over hele persoonlijke dingen....
Ik vertelde hem dat ik dit echt heel leuk vind en het ook hoop geeft. Dit is een goede manier om je hart te luchten en om ideeen met elkaar uit te wisselen. Ben erg positief hierover en moet zeggen dat ik er persoonlijk gewoon ook heel veel aan heb. Denk dat jullie dat ook wel zullen heb nie.

En Erretje ook ik hoop het liefst zo snel mogelijk met jullie samen over te stappen naar het forum over zwanger zijn....en lekker de ervaringen met jullie te delen.

Nou ik ga maar ff iets doen en spreek jullie misschien straks weer!!! Alvast een vruchtbaar weekeind voor degene die ik niet meer vandaag spreek

Liefs Butterfly

Terug
Bovenaan