Ook maar eens even voorstellen...

Hoi dames,

ik volg jullie al een tijdje op het forum en vind het echt leuk om veel herkenbare dingen te lezen! Dus ik dacht bij mezelf: Ik ga gewoon gezellig meedoen! Vooral in deze periode (waarin je niet iedereen al op de hoogte wil brengen) lijkt het me fijn af en toe m'n ei kwijt te kunnen.. Ook lijkt het me een superleuk groepje, dus: Bij deze! Hallo iedereen!!

Ik ben 26 jaar en inmiddels ga ik m'n 7e week van de zwangerschap in. 7 December ben ik uitgerekend volgens de calculator. Ik moet zeggen dat we al vrij snel na het stoppen met de pil zwanger zijn geworden. Ik had in ieder geval niet verwacht dat het na twee maanden al raak zou zijn! Maar goed, het kan dus inderdaad..
Ik denk dat we er allebei ook heel erg aan toe zijn, mijn vriend is 31, dus ja, van hem mocht het ook wel gebeuren.
Wat een heerlijke ontdekking is het toch als je twee streepjes op de test ziet.. En dat je je vriend opnieuw naar de winkel stuurt voor een cleurblue-test, die aangeeft hoe lang je zwanger bent! Haha! Hoezo nieuwsgierig? ;)
En tja, toch ook wel een beetje onzeker omdat het nu allemaal zo echt is! Wow.. Wat wordt je dan ineens zelfbewust van je lichaam.. Gelijk op de gezonde toer.. Stoppen met roken, letten op het eten, genoeg vitamientjes in huis halen enz.

Tot nu toe gaat het allemaal goed, geen bloedverlies gehad, wel wat buikpijn in het begin. Nu gelukkig allemaal over. Heb nu wel sinds twee dagen dat ik zeer misselijk ben en totaal geen eetlust heb! Terwijl ik normaal gesproken een lekkere eter ben! :) Tja, het zal er allemaal bij horen als ik dat zo lees.

Goed, mijn verhaal even in een notendop.. Heb altijd moeite om het kort te houden, maar ik zal m'n best doen voortaan ;)

Ik hoop een leuke tijd tegemoet te gaan op dit forum en dat we in december allemaal trotse mama's mogen worden!

Liefs Loessie

Loessie gefeliciteerd en welkom. Wat fijn dat het zo snel raak is. Snap wel dat je dan even schrikt, maar het is toch echt zo. Erg spannend om alles zo mee te maken. Leuk dat jullie het allebeizo graag willen.

Heb je niet de neiging om het aan iedereen te vertellen? Bij mijn eerste wist allee mijn zus het. Heerlijk om hier alles kwijt te kunnen. En langdradig is juist gezellig om te lezen schrijf maar raak.

Hai Loessie,

Welkom!! Gezellig dat je meeschrijft! En hier ook eentje die lang van stof is hoor, haha! Leuk toch?! ;-)

Die onzekerheid over wat je voelt is herkenbaar, vooral alle steken, krampen enz. Weetje al wanneer je eerste echo is?

Groetjes en succes met je misselijkheid, lijkt me geen pretje!!

Hai Loessie,

Gefeliciteerd en welkom bij de club!
Leuk je verhaal te lezen, we zitten allemaal in hetzelfde 'schuitje' zeg maar......en super leuk om ervaringen etc met elkaar te delen.

Geniet van je zwangerschap! Liefs Lynn.

P.s. ik ben ook zooooo misselijk dus weet helemaal wat je bedoeld (helaas) Hoort erbij....

Terug
Bovenaan