Ook maar eens even voorstellen...

Hai Loessie!!

Idd...welkom!! En natuurlijk van harte met je zwangerschap!!
Ik ben 5 weken zwanger en ik heb ook van die buikpijn...maar zo te horen is dat dus een 'kwaaltje' Ik herkende het niet van mijn eerste zwangerschap!

Succes met je misselijk zijn...hier tot nu toe geen last van...(even afkloppen!!)

Dank je wel allemaal!
@mama van Evi: Ik vind het inderdaad heeeeel moeilijk om mijn mond te houden! Ik betrap me er af en toe op dat ik het al aan bepaalde mensen vertel wat nog helemaal niet de bedoeling is! Aaarrgh.. Aan de ene kant kan ik me er ook niet zo druk om maken.. Natuurlijk wil ik het van de daken schreeuwen.. En tja, mocht het alsnog misgaan, vertel ik het de mensen ook wel.
Ik zit erover te denken het mijn collega's en leidinggevende deze week te vertellen.. Vooral om die misselijkheid.. Ik werk in de zorg, dus alle begrip is dan wel welkom! Dit vind ik wel heel spannend, vooral mijn leidinggevende, hoe zal ze reageren? Heb geen vast contract, dus ja.. Nou ja, we zien het wel..
Ik hou jullie op de hoogte ;)..

Zijn er al meer dames die het aan meer mensen hebben verteld?
Liefs

Hai Loessie,

Bij ons weet iedereen het al maar dat heeft een reden: wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest en hebben IUI gehad en daardoor wist bijna iedereen wanneer wij konden testen en zodoende weet uiteraard mijn familie, vrienden maar ook collega's het! Had het in het ideale plaatje ook anders gedaan maar helaas ging niets ideaal op gebied van onze kinderwens maar dat maakt de reacties niet minder leuk hoor! :)

Als je het wilt vertellen, zou ik het gewoon doen! Wat betreft je contract.....moeilijk maar we gaan niet gelijk van het negatieve uit hoor! Ben benieuwd naar de reacties. Weet jullie familie het wel al?

Liefs!

Terug
Bovenaan