Ook maar even voorstellen

Hoi Meiden,

Ik ben Jannie, 30 jaar en zwanger van de 2e. We hebben een dochtertje, Nadia, die is nu 2 jaar. Ook ik had zo'n dunne streep (dat was wel gelijk op de dag dat ik ongesteld had moeten worden, op de NOD dus zal maar zeggen, hihi). Vier dagen later nog eens getest en was wel wat dikker maar nog steeds niet zo'n lekker dikke vette streep. Ook ik heb mij dus elke keer moed ingepraat met die tekst die op de bijsluiter staat van de zwangerschapstest: een streep is een streep, als er 2 strepen staan dan ben je zwanger. Ik ben ergens uitgerekend tussen 29 oktober en 1 november. Ik heb in ieder geval al gebeld naar de VK (verloskundige) voor de intake-afspraak en die heb ik 10 maart, ben heul erg nieuwsgierig!
Ook de moeders voor moeders alvast gebeld, maar dat gaat pas van start met de 6e week, dus dat is ook nog niet. Krijg dan nog wel weer een nieuwe test -altijd leuk!!! Hoop dat ie dan donkerder is
Na 3 testen heb ik de firma Clearblue al genoeg gesponsord, hihi.

Nou groetjes en hou je taai!

PS. Zijn jullie al moe/misselijk? Ik niet namelijk (nog zoiets waar ik me zorgen om kan maken)

Hey Jannie!
Leuk om nog meer verhalen over dunne strepen te lezen!
Ik ga morgen nog 1 keer testen, dan ben ik denk ik wel overtuigd...
Maar ik ben positief: een streep is een streep!

Ik maak me ook zorgen over dat ik nog niets voel.
Geen misselijkheid, geen zere borsten, niet moe, enz, enz...

En over een paar weken maar klagen, haha... ik ben zoooo moe en zooo misselijk, blehh!

xLinda

Hoi dames,
ik zou mij graag willen toevoegen aan de club!
Ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 20 maanden.
Afgelopen dinsdag heb ik een test gedaan en wat bleek, zwanger!!!
Mijn man en ik waren van de eerste ook na 1 maand zwanger en nu dus weer!!!!!! Heel spannend vind ik het allemaal en ongeloofwaardig.
We houden het inprincipe nog even voor ons, maar het lijkt mij leuk om op deze manier toch al wat ervaringen te kunnen delen.
ps Ik werk ook op een basisschool!
GR.

Hier nog een dunne (maar aanwezige!) streep!

Ik ben 33 jaar en weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben van de derde! De oudste wordt morgen 5, de middelste is anderhalf en de jongste verwachten we begin november!!

Ik ben niet moe, niet misselijk... Was ik de vorige keren trouwens ook niet. Ik hoop dat het weer net zo voorspoedig zal gaan!

Ben blij dat jullie ook nog zo weinig voelen. Geeft de burger weer moed zal maar zeggen, hihi! Toch ben ik er ook wel voor te spreken hoor om op zo'n manier zwanger te zijn. Heb het momenteel loeidruk op m'n werk met de voorbereiding van een beurs. Zou dan ziek, zwak en misselijk ook niet echt goed kunnen gebruiken, alhoewel, dan had ik me ziek kunnen melden,hmmm...dat is dan ook wel weer aantrekkelijk, hihi.

Hebben jullie al een afspraak bij de Verloskundige staan? Ze hebben de procedure aangepast he. Bij mijn eerste was het nog dat je de intake pas met 12 weken of daar tegenaan kreeg. Deze week was ik toevallig bij de huisarts en had gelijk gemeld dat ik zwanger was. Hij vertelde dat de huisartsen en de verloskundigen hadden afgesproken dat de huisartsen zich niet meer bemoeiden met de eerste 12 weken maar dat de verloskundigen dat ook op zich zouden nemen, dus ook inclusief de miskramen. Dat was de reden dat het eerst bij de HA was, dan kon die dat begeleiden als het mis ging.
Een dag erna kwam mijn vriendin vertellen dat ze zwanger was en dat ze al met 7 weken een afspraak had bij de VK en voor de 9e week een echo. Dus ik heb gelijk aan de bel gehangen bij de VK en die bevestigde dit en nu heb ik dus ook bij 7 weken een intake gesprek en krijg dan gelijk de doorverwijzing voor een echo.
Wellicht dat het bij jullie dus ook al snel intake-tijd zal zijn?! Spannend!!

Laat maar even weten!

Groetjes, Jannie

Oei, goed dat je het zegt! de vorige keren kon ik pas met 12 weken terecht. Ik was dan ook niet van plan om veel haast te maken met het telefoontje naar de verloskundige... Volgende week toch maar even bellen dus!!

Nog geen kwaaltjes hier, hoewel... ik was gisteren erg moe! Dat kan ook aan het kinderfeestje van de oudste hebben gelegen! :) De hele middag spelletjes gedaan met 7 kleuters... Pffffff...

Hallo allemaal,

Ik ben ook net zwanger van de tweede Gisteren heb ik de test gedaan. Geen lichte streepjes hier maar een mooie donkere streep. Dat is wel leuk om te zien dat er onmiddelijk een dikke streep verscheen. Bij mijn eerste zwangerschap was het wel anders. Het was echt zo'n streepje in de verte.

Nog niet last van kwaaltjes gelukkig, wel voel ik vanalles in mijn onderbuik gebeuren, alsof die baarmoeder van mij al lekker bezig is. Verder nog goed energiek....

Groetjes,

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal! En ik kan me bij  jullie aansluiten.  Vandaag getest (zo'n test waarbij zwanger/niet zwanger in letters tevoorschijn komt). Het is heel pril,  want vandaag was mijn NOD.  Ik ben 35 jaar en heb een zoontje van 16 maanden. Ik heb een aantal maanden terug een miskraam gehad, dus hopen dat het nu wel goed gaat.

Iedereen een voorspoedige zwangerschap toegewenst.

Pluis

Terug
Bovenaan