Ook maar even voorstellen

@Pluisje & Mamanna: Proficiat!!!!

Nu, precies 3 dagen na 'De Streep', voelt het allemaal nog heel onwerkelijk. Ik dacht dat het -omdat het de derde keer is- nu allemaal wel bekend zou zijn, maar ik blijf nog steeds staren naar dat streepje... Het moet waarschijnlijk nog even bezinken...

Hallo allemaal,

Ik kan me ook bij jullie aansluiten.
Heb zaterdag een test gedaan. En positief. Meteen erg duidelijk. Was wel even schrikken. (op een leuke manier dan)
Vorig jaar januari gestopt met de pil. En elke maand was het weer niets. Maar nu zat ik vorige week niet lekker in mijn vel.
Mijn omgeving plaatste al opmerkingen dat ik wel zwanger kon zijn. Glashard ontkennen natuurlijk.
Maar toch maar een test gedaan.
Ben nu dan zo'n 5 weken. Denk dat ik begin november ben uitgerekent.
Zit wel met veel vragen...1e kindje.

Felicitaties voor diegene die ook zwanger zijn.

Liefs en groetjes

Hallo allemaal,

Zal me ook even voorstellen. Ik ben Tineke 23 jaar en woon samen met mijn vriend van 29 jaar in Arnhem en ik ben zwanger van mijn eerste kindje.

Ik weet inmiddels al anderhalve week dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje.
En ik moet zeggen ook bij mijj was de streep niet super dik. maar ja een streep is een streep en hij was wel duidelijk genoeg dat ik zoiets had van ik ga nog niet nog een test doen. heb ik ook nbiet gedaan en ik voel me wel zwanger dus daarom. Ik ga nog neit bellen  met de vk je kunt hier pas tussen de 10 en 12 weken terecht voor de intake en de echo dus ik wacht gewoon   nog even maak in mijn 8ste week wel een afspraak zo ergen begin april. duurt nog wel even maar dat houden we wel vol.

Groetjes tineke

hoi hoi

ik me hier dan ook maar even voorstellen
ik ben silke 28 jaar en zwanger van ons vierde kindje
eind nov heb ik een miskraam gehad nadat we met bijna 11 weken een echo hadden die niet goed was.
ik had ook een dunne streep met het testen maar ik was ook een dag te vroeg
vrijdag ga ik weer een test doen en hoop dan op een dikke vette streep!

liefs silke

Hallo allemaal,

Ik ben Sandra ik ben 1 november uitgerekend.
Heb met het ziekenhuis gebeld dacht wel dat dat nog erg vroeg was maar ik mag een woensdag dan ben ik 6w en 4d al voor een echo.
En dan 8 april bij de gyn dan zou ik 10 weken zijn omdat hij een wachtlijst heb maar ook dat vind ik snel ben er wel blij mee heb eigenlijk nog nergens last van, wel gerommel in mijn buik en dan denk ik eerder van oh het gaat vast mis.
Nu kan er natuurlijk nog van alles mis gaan maar je hoopt het natuurlijk niet en ik vind dat wij ons portie wel al hebben gehad.ons eerst kindje was een jongen geboren met 30 weken  die is overleden aan een hersentumor toen hij 1 was daarna een miskraam met 7 weken.Met mijn dochtertje lag ik met 28weken al in het ziekenhuis met bloedverlies maar dat ging na een paar dagen weer weg en mocht ik naar huis ik ben met 35 weken bevallen zij is nu 4 jaar en nu totaal niet gepland helemaal onverwachts ben ik zwanger echt een kadootje dus in vind het fijn dat ik volgende week al kan even een bevestiging dat zou fijn zijn

gr Sandra

Terug
Bovenaan