ook met 32 weken bevallen van een prematuurtje?

hallo
ik zou graag met mensen in contact komen die ook bevallen zijn met 32,33,34,35?
ik zelf ben met 32 weken en 3 dagen bevallen van mijn prematuurtje(waar het nu zo ontzettend goed mee gaat)
ze is erg ontdeugend ze is nu inmiddels 22 maanden
ik zou heel graag dus met mensen in contact willen komen   om er lekker over te kletsen

groetjes vanessa

hoi vannessa,

ik ben zelf bevallen met 38 weken maar mijn kindje had een groei achterstand van een aantal weken en hij woog 2250 gram bij de geboorte dus dat noemde ze ook een prematuurtje. ons kereltje is op dit moment 19 maanden en doet het harstikke goed. ik wilde je dit even laten weten.misschien tot gauw,

groetjes van yvonne

Hallo
Ik ben met 34 weken bevallen van een tweeling.
Ze hebben 6 dagen in de couveuse gelegen en 2 weken in de wiegen kamer.
Daarna mochten onze mannetjes mee naar huis.
Gelukkig hoef vroeggeboorte niet altijd voor problemen te zorgen onze mannen zijn nu bijna 4 en er is geen verschil met andere kids die wel gewoon voldragen zijn.
Heel veel geluk met jullie wondertje.

Groetjes

Hoi hoi,

Mijn moeder is van mij met 35 weken bevallen en heb er gelukkig ( ja ja zou mijn man zeggen) niet aan overgehouden.

Onze oudste docher is met 36,4 weken geboren en is nu net 2 geworden en we merken dat ze zelfs op een hoop dingen vooruit loopt ( vanaf het begin al).
Onze jongste is optijd geboren ( 3 dagen eerder) en als ik die 2 vergelijk dan deed mijn oudste het zelfde en soms zelfs meer als mijn jongste nu ( nu 4,5 maanden)

Groetjes

Bevallen van een prematuur, het is een moeilijke sres volle tijd. Ik ben ruim 2 jaar geleden bevallen van een zoontje bij 26 weken zwangerschap. en net als bij vele andere reactie's gaat het met thomas ook erg goed. Iedereen die dit leest en het zefde overkomt wil ik veel sterkte wensen, gelukkig kunnen ze op medisch gebied zoveel, dat hebben wij aan de lijve ondervonden

Hoi,
ik ben op 9 januari 2004 bevallen van een zoontje, na een zwangerschap van 32 weken en 6 dagen. Ik vond het best een zware tijd maar we hebben het geluk gehad dat alles voorspoedig ging en nu na bijna 1,5 jaar is er behalve dat hij niet echt groot is, niks meer van te merken. Qua ontwikkeling doet hij het goed en is het een grote boef, heel lief en soms heel stout, een gezonde jongen dus

Hallo allemaal,
Ik ben 3 jaar geleden bevallen van mijn eerste zoon na een zwangerschap van 31 weken en 3 dagen. Hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden en is nu zelfs erg groot voor zijn leeftijd. Ook mijn tweede zoon kwam 2 jaar geleden te vroeg, nl. na 35 weken, dus dit vonden we nog meevallen. Ook hij mankeert niks. Wat ik wel erg jammer vond, is dat ik tot 2 keer toe geen echte kraamtijd heb gehad en dat je je baby niet aan al het bezoek kon showen. maar dat is niet anders en ik ben al met al allang blij dat die jongens het zo goed doen.

Terug
Bovenaan