ook naar het CB geweest

Mijn zoontje is van 2 april en heeft ook een voorkeurshouding naar links,is ook al heel goed te zien.gisteren kinderfysio geweest en wat tips gehad,bedje andersom opdekken.naar rechts leggen natuurlijk en dan iets van een fel gekleurd doekje of knuffel wegleggen o naar te kijken.
rechtop tegen je aan op schoot laten zitten,regelmatig met wakker zijn op de buik laten liggen enzo enzo...ben er gisteren mee begonnen en dinsdag komt ze weer,word ook zijn hoofdje opgemeten...wat een verschil trouwens in gewicht Rivano is nu ook ruim 10 weken en al 6,5 kg en 61 cm!mn dochter was ook veel kleiner hoor

liefs jootje

@mamajo83;
Ik heb gebeld en ik hoop dat ik vandaag nog terug gebeld word voor een afspraak. Ik ben ook al begonnen met het bed anders opdekken, maar nu vond ze de andere kant ook wel interessant, haha. Gisteren op haar zij gelegd toen ik een stuk ging wandelen.
We wachten het wel af.

Julia is trouwens 4 weken te vroeg geboren, misschien is ze daarom wat lichter. Maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat het een meisje is.

Gr Ilse

Hey!

Misschien is een zijligkussen iets voor jou. Ze kunnen dan wel op hun zij maar niet doorrollen naar hun buik. Veilig gevoel dus. Bij de babyspeciaalzaak te krijgen. Sven heeft er zeker tot 5 maanden in gelegen. Dag en nacht. Hij had ook een voorkeurshouding. Hij had zijn nekje vast zitten maar toen dat verholpen werd door de osteopaat, bleef ie toch nog die houding 't fijnste te vinden.

Succes!

Terug
Bovenaan