ook nathalia een brilletje

nou, we hebben dus een brilletje gevonden!
ik zag een leuke, dus die meneer zette hem op bij nathalia.
hij stond haar oh zo schattig, maar t is heel nathalia niet meer hahaha ipv die ondeugende look, kijkt ze nu juist heel slim hihihihi
nathalia vond hem ook helemaal geweldig!
ze zei de hele tijd: papa dieeeee papa dieee
(papa heeft ook een bril dus nathalia vergeleek haar bril met die van papa)
ik wilde nog even een andere proberen, dus zette die meneer t brilletje af, en de andere op.
maar daar was nathalia het niet mee eens,
keihard huilen gewoon!
dieeeeeeee diiieeeeeee en ze wees naar t 1e brilletje.
meneer zette dat brilletje weer op, en t was weer helemaal goed.
dus ja, wie ben ik dan om een andere bril te kopen, als ze die andere juist wilt?
nou moet ik ook eerlijk zeggen, dat die 1e bril haar ook t leukste stond.
nou, alles in orde gemaakt. kreeg nog 19 euro korting ook. totaal prijs 151,50
vond het zelf reuze meevallen, zeker toen reisa vertelde dat haar bril zo duur was.
ik heb ook een verzekering afgesloten op haar bril.
als er wat kapot gaat. t zij een pootje, t zij een glas, wordt dat 100% vergoed.
t duurt 5 dagen voordat de glazen binnen zijn, en dan gaat hij hem persoonlijk gelijk maken, zodat hij over max een week klaar is.
foto's komen als t goed is dus volgende week :D

liefs, do

bij het huis opticien.
ja, ben er ook wel heel blij mee dat hij volgende week al klaar is.
kinderen krijgen daar spoed. t duurt 5 dagen voordat ze die glazen binnen hebben, en dan maakt hij hem gelijk zelf. dus max een week en dan is hij klaar.
en t was idd ook lekker vlot dat we binnen 5 min al een bril hadden uitgezocht hihihi gelukkig maar toch.

liefs, do

Hoi,

Een brilletje is helemaal in de mode tegenwoordig ;-) dus vaak zijn die kleine meiden daar juist super blij mee!
Onze oudste is trouwens ook geopereerd aan een scheve stand van de ogen(na 4jaar plakken) en dat is ons echt 200% meegevallen, het lijkt heel eng maar het is toch een vrij eenvoudige ingreep!
Succes in ieder geval!

Gr MJ

heyhey

ja, i kweet (inmiddels) dat het maar 20 minuten duurt, zo'n operatie.
was er altijd heel erg bang voor.
maar heb nu wel zoiets van:
als dat plakken en die bril niet gaan, dan toch maar een operatie.
zelf kijk ik vaak ook nog erg scheel en heb er best wel last van. hoofdpijnen en schaamte, als ik iemand aan kijk. ik wil niet dat nathalia dit ook krijgt. en de wereld is hard tegenwoordig. wil niet dat ze gepest wordt.
daarom ben ik zo blij dat we er al zo vroeg bij zijn.

ja, van mode weet nathalia natuurlijk nog helemaal niks hahahaha daar is ze nog een beetje jong voor :D
maar ze heeft wel zoiets van:
papa heeft een bril, en nu krijg ik er ook 1.
ze ziet het geloof ik meer als:
nou ben ik ook een grote meid, want nu heb ik een bril hahahaha
nou, lekker i ndie waan laten toch :p

@reisa

erwin heeft gewerkt bij het huis, en daarom had ik zoiets van, nou, ga ik daar toch heen. erwin zei al dat hun heel goed waren.
en dat zijn ze dus ook. en ik vind het heel netjes dat een kindje voorrang krijgt!
nou, is dat misschien per filiaal verschillend, maar hier in rotterdam dus wel.

liefs, do

Terug
Bovenaan