Ook nieuw hier !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden !

Ik heb nu een maandje met jullie allen mee zitten lezen en ik kan er gewoon geen afstand van nemen. Ik ben vorige maand "begonnen" . Wordt zondag 36 en ik ga er voor de eerste keer voor.   Heb een vrij onregelmatige cyclus en zit nu in ronde twee want ik ben gisteren ongi geworden. Baaaaaaaaaaaaaaallll, maar goed ik mag niet klagen want ik ben "net" bezig. zag dat er meerdere "oudere" vrouwen hier zijn en dat ik toch ook wel weer prettig. Hoe ouder je wordt des te minder kand op een goed ei zeggen ze.......

Okidoki, meiden, vrouwen.............. veel succes allemaal en duimen maar.

Maar NOD is  ( denk ik ) rond 07-07.

Doeiiiiiiiiiiiii

Hey meis,

Welkom op het forum. Dat je maar snel zwanger mag raken!
Succes ermee. Veel liefs xxx isa.

Dank je wel !!! dat hoop ik ook !! Em voor iedereen hier natuurlijk !!!

hoi Bi

ik ben ook al wat ouder ,34 ,maar ik heb al 3 dochters.Gaan jullie voor de eerste spruit?

En ja ,het schijnt zo te zijn dat je wat minder vruchtbaar bent op latere leeftijd maar we zijn toch nog vrij jong hoor.
Ik voel mijn eisprong altijd erg goed en via de ovulatietesten weet ik dat ik in eider geval een vruchtbaar ei produceer.
Maar  ja het blijft een lot uit de loterij he.Ik hoop dat hij bij ons beide goed valt dat lot.
toi   toi toi
cindy

6de ronde,NOD 18 juni,vierde kindje

doeidoei

Hoi,

Welkom op het forum en veel plezier en vruchtbaarheid toegewenst!

Liefs Cindy

Hoi Cindy34 !

Leuk dat je reageert !! Ik voel me inderdaad niet zo oud hoor en vind mezelf vrij jong nog, allen dat "ei " schijnt daar anders over te denken !   ;-)

Hahaha, ik ga inderdaad voor de eerste spruit ja, heb er eigenlijk nooit zo erg over nagedacht, was altijd maar bezig met mijn werk maar 1 vriendin van mij is net bevallen en een andere vriendin ligt nu te puffen............en wanneer je dat ineens van zo dichtbij meemaakt ga je ineens nadenken........... en NU WIL IK OOK !!!!! ;-)

Ik voel mijn eisprong niet echt omdat ik er nooit op gelet heb maar ga dat deze maand zekers wel doen. Heb nu een cyclus van ongeveer 29/30 dagen. De maanden hiervoor 24 dan weer 23 dan weer 27 dagen............ wordt er een beetj emoe van kan het zo nooit uitrekenen. Dus heb ovultesten gehaald en ga daar vogende week maar eens mee aan de slag !

Kussie !

Bi

quote: cindy26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2005 22:17:01'));

Hoi,

Welkom op het forum en veel plezier en vruchtbaarheid toegewenst!

Liefs Cindy

Hoi Cindy26 !!

Dank je wel en ik zal duimen voor een ieder hier !!!

Liefs,

Bi

hoi Bi!
bedankt voor je reactie terug!

Je pakt het meteen goed aan zie ik,met de ovutesten.
Ik gebruik die ook nu voor de derde maand.Ik heb de eerste keer die van Romed gebruikt en volgens die had ik geen eisprong.Terwijl ik voel wanneer ik hem heb en mijn temp na die pijndagen omhoog ging.Ik temperatuur dus al 5 maanden .

En de laatste twee keer heb ik ze gebruikt van MatCare en die zijn erg goed en waren zeeer positief.Dus ik hoop voor jou dat je niet die Romed hebt genomen want dat is troep hoor.ook die zwangerschapstesten zijn nep van romed bedoel ik.Die gaven bij een paar meiden een positief resultaat en die waren dus niet zwanger.Dus niet doen als ik jou was.

Maarre...leuk dat het zo begon te kriebelen toen je zag hoe leuk het was bij die anderen?

Het  is ook zo leuk joh!En zeker extra spannend bij de eerste!

Ik hoop dat je veel geluk zult hebben en snel zwanger bent!

doeidoei
cindy34

Terug
Bovenaan