Ook nieuw hier !!!

Hoi Cindy34 !        

Ja ben maar meteen goed begonnen en die ovutesten gehaald. Ik dacht : IK WIL NU ZWANGER WORDEN !!!!   ;-))     Hahaah, maar dat heb ik niet voor het zeggen he, daar moet mijn "ei" het ook mee eens zijn !!!
Ga ze deze maand voor het eerst gebruiken en ik heb ze gehaald van matcare en hoor daar inderdaad goede berichten over. Wat een klotezooi dan die andere testen ? Dan denk je dat je zwanger bent en dan is het helemaal niet zo !! Krijg je toch een enorme teleurstelling voor je kiezen ! Bah.....

Ja toch mijn vriendin beviel 9 die mij heeeeeel erg bij de zwangerschap betrokken heeft begon toch eindelijk eens die klok bij me te tikken en realiseerde me dat ik tich echt eens op moest gaan schieten. Aan de andere kant ; een andere vriendin van mij wordt momenteel ingeleidt want die zit al in week 42............ en die vriendin in ook 42 jaar !
Die had 6 jaar geleden trombose.....mocht de pil niet meer slikken en wordt 6 jaar later zwanger....... hahahahaha, leuk joh !!!   Zij kwam er pas achter toen ze 4,5 maand zwanger was !!! ze is een beetje aan de gezette kant zeg maar ......... maar ze werd alleen maar dikker op 1 plaats ;-)))   heeeeel leuk !!!

Kussie,

bi

Ik ben ook groen als gras.

Lees ook vaak me maar ook nog
nooit iets geplaatst. Dit is mijn eerst keer.
Spannend hoor. Volgende week moet het gebeuren dan
moet ik ongesteld worden. Ik voel van alles natuurlijk maar we zullen
zien. We gaan er gewoon voor vind je niet.

Groetjes Mus

hoi Bi!

ja als je zo dicht bij het vuur zit danne........Ik stond vanmiddag op het schoolpein met een andere moeder te praten en die heeft een kindje van 5 maanden in de wagen liggen en die keek me steeds aan met die grote ogen en ik smolt gewoon weg joh.

Dan zou ik bijna spontaan aanbieden om een dag op hem te passen.En van de week zat de juf van mijn jongste met een pasgeborene op schoot in de klas en dan blijf ik er naar kijken .Ik zie overal baby's en dikke buiken,ik begin knetter te worden hoor hahaha.

Dit viel me al op op de tv ,iedereen heeft het over baby's enzo.Maar dit ligt niet alleen aan mij maar daar hebben we allemaal wel last van .Omdat we allemaal die wens hebben he?
En als je dan zoals jou zo dichtbij dit moois mag ervaren ,ja dan begrijp ik dat de natuur de overhand krijgt hahaha.

Wel spannend hoor die vriendin van je,ik ben ook 2 keer ingeleid waarvan van de eerste met ook 42 weken.Ik duim voor haar dat de weeen een beetje normaal komen ,ik had toen een weeenstorm pfffffffff dat is niet zo prettig om het maar netjes te houden hier.

En ik denk dat als je haar kindje straks vasthoudt je nog meer naar een eigen kleintje verlangd.De lucht van een pasgeboren baby is zooooooooooooo lekker.Het kamertje ruikt dan ook al binnen  een paar dagen zo lekker mmmmmm.

Ik ga weer verder zwijmelen hahah en kijken of ik nog meer babyprogramma's op tv zie hahahah

hee leuk zo he?samen ervaringen uitwisselen?

doeidoei

quote: Muss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2005 20:26:49'));

Ik ben ook groen als gras.

hahaha, HOI !!!!!

Tja we beginnen allemaal groen he !!!!   ;-))
Bij jou is het al spanning nu ??? Ik doe nog maar een maandje mee maar ik heb nu al een hekal aan dat afwachten...........wel ?? niet ?? wel ?? niet ???
ik had vorige maand ook allerlei lichamelijke aanwijzingen maar dat lichaam van mij heeft een leuk spelletje met me gespeeld........ werd 5 dagen later dan normaal ongi en niet te weinig ook   !! dat kom je weer met beide beentjes op de grond en gaan we er weer opnieuw voor !!!!!!     ;-)))  

wat voor kwaaltjes voel je nu allemaal ??

kus,
bianca

Hoi,

Ik ben ook nieuw hier.
Welkom. Ik hoop dat het gezellig wordt en dat we elkaar kunnen steunen.
Soms wordt ik ook gek van de spanning. Ben het ook onregelmatig.
Zit nu in ronde 4 voor de eerste. Ben 1 januari met de pil gestopt.
Nu hopen dat we allemaal snel zwanger zijn.

Groetjes,

Ilse

Hoi Ilse!

bedankt voor je reactie !
Ronde 4 !! Ik hoop dat het deze keer raak is voor je !
Wij vrouwen zijn gewoon "erg" !! Wij willen een king en wel nu !!!! hahahaha, en nu die eieren en zaadjes nog en dan komt alles goed hopen we !!

Succes !!

Kus,

bianca

Hoi Cindy34 !!

Ik weet wat je bedoelt............. Ik ga vaak bij mijn vriendin langs om effies haar kindje te kipnappen !!! Zo'n babytje ruikt inderdaad heerlijk, je zou dus bijna zelf in de Zwitsal ga liggen alleen al voor de lucht !! ;-))

Kus,

bianca

Terug
Bovenaan