Ook nieuw hier

hoi Maud,

Het lijkt mij ook niet zo eenvoudig als je niet je eisprong voelt, om dan te weten waneer je je eisprong hebt.
Je hebt in ieder geval last van veel slijm, dat klopt.
een dag of 2 dagen later heb ik meest mijn eisprong.Het voelt net als menstruatie kramperig aan in het begin.
Daarna wordt bij mij de pijn vrij heftig dat het zelfs niet mee valt te lopen of te gaan zitten. Meestal neem ik een pijnstiller er voor, behalve als we een kindje willen.Dan geen pijnstiller.

doeg smaartje

Hoi allemaal!

Ik ben ook nieuw hier. Ik ben 23 jaar en ben 25 maart gestopt met de pil. 17 mei was mijn laatste menstruatie (na 7 weken wachten)  Testen gedaan maar die zijn negatief. Heb ook eigenlijk nergens last van. Voor dat ik de pil ging slikken was ik ook heel onregelmatig ongesteld. Ik hoopte eigenlijk dat dat nu niet meer het geval zou zijn. Ik ben nu nog steeds aan het afwachten tot mijn volgende menstruatie... Wordt er een beetje moedeloos van. Ben aan het denken om naar de huisarts te gaan maar weet niet of dat te vroeg is??

Het is in ieder geval fijn om met andere mensen meningen en reacties te delen.

Groetjes Tatjana

Hoi hoi,

Ik weet ook niet presies hoe mijn ei voelt, volgens de berekeningen zou ik hem vandaag hebben, zou goed kunnen hoor. heb vandaag wel een zeurderige pijn in mijn onderbuik en voel me niet echt fief. maar ja ik wacht wel af.

Tatjana, wat rot dat je cyclus zo onrgelmatig is, dan kan je er inderdaad geen peil op trekken. Heb gelezen dat als je onregelmatig bent voor pil gebruik, je dat ook na stoppen met de pil ook weer word. Ook gelezen dat een huisarts pas wat gaat doen als je een half jaar niet ongesteld bent geweest, maar dat hangt denk ik ook van je HA af hoor.

Hoop dat het snel lukt allemaal.

xxx Diana

Terug
Bovenaan