Ook nog niet ongesteld? Maar geen positieve test?

hey meiden,

poeh wat vervelend dat je dan een streepje ziet dan weer niet dan weer wazig....wat een gedoe.

Ik vind het allemaal een beetje wazig hoor; dat lichaam van ons.
Ik denk dat ik zondag ofzo nog eens ga testen als ik nog niet ongi ben. Ik ben wel veel moe merk ik de laatste dagen en ik heb de hele dag door honger. Ik weet niet of dat ook echt kwaaltjes zijn, maar kheb het in ieder geval wel hahahaha.
Ondanks dat ik me best wat weg eet zeggen veel mensen dat ze vinden dat ik ben afgevallen........ach jah weer zo'n raar ding van een vrouwenlichaam.

Ik heb trouwens ook lichte steekjes onder in mijn buik alsof ik zo ongi ga worden.....dan voel je ook nog wat weglopen en dan ga je kijken....en dan is er niks....(of had ik dit al verteld).

Ach jah jullie horen het wel.

Groetjes mama22

Hoi dames

We blijven duimen.....
Ik ga morgen testen als de RD er nog niet zijn!
Ik denk ook de hele tijd dat ik iets voel "lopen", dus elke keer naar het toilet en dan is er toch weer die opluchting,
na bijna een week na gem. NOD vind ik het steeds spannender worden, deste groter is straks natuurlijk de terleurstelling als straks toch de RD komen...
We wachten af!

Groeten Janne

Hoi Meiden1

Gezellig Mirjam en Samantha, kom er maar lekker bij kletsen hoor. Vind het al veel te fijn dat ik dit met jullie kan delen!

Mirjam: Ik heb dezelfde verschijnselen als jij beschrijft. Ook moest ik vanmiddag bijna huilen om niks!? Van de week had ik al zo'n emo-uitspatting om iets dat ik per ongeluk liet stukvallen. Vanavond zat ik met moeite mijn patatje weg te werken en toen mijn zoontje in de snackbar naar het toilet moest werd ik kotsmisselijk van het idee aan de geur en uitstraling van het openbare toilet. Ik heb een vriendin gevraagd of zij de zware deur voor hem open wilde maken. Want ik zat gezellig te kokhalzen...Is het je eerste kindje waar jullie voor gaan?

Samantha: Wat naar zeg, die wispelturige testresultaten. Misschien kun je de huisarts bellen en vragen om een bloedwaarde test. Die gaf mij in mijn vorige zwangerschap ook duidelijkheid.  

Mama22: Ik moest vanmorgen vroeg twee uurtjes werken, kwam om 9 uur terug en zou gaan sporten, maar ben zo mijn bed weer ingerold. Ik was zoooo moe! Kwam er pas weer om half twaalf uit. Net op tijd om die kleine uit school te halen.
Zit nu met tegenzin aan een glas cola, drink ik normaal met liters..., maar nu vind iik er niks aan. Ik heb ook last van mijn buik, lichte steekjes, maar meer obstipatieachtige klachten. Want als ik ontlasting heb gehad zijn steekjes en gerommel ook weer weg.

Janne29: Ook ik ga morgenochtend weer testen, in overleg met de huisarts besloten. Is deze dan niet positief dan naar het ziekenhuis voor bloedtest.

Ook ik voel telkens iets lopen en denk dan, zie je wel daar gaan we. Maar nee, niks geen spatje te vinden. Ik word er gek van dat dwangmatige controleren...

Houden jullie me op de hoogte en ik duim voor ons allen.. (tjee wat klinkt dat plechtig...)

Liefs Mies

Hoi allemaal

Ik heb vanmorgen getest, dag 36, maar helaas.......
In mijn ochtendurine zou inmiddels  toch echt wat hormoon moeten zitten dacht ik zo.
Ik had een kruidvattest (die roze/paarse verpakking) maar dat zou geen verschil moeten geven met een dure test. Als er zondag nog niets is test ik weer.
Maandag begint mijn werk weer en je zult zien: te druk om me er mee bezig te houden en dag komt die ongi..

En mies???? Getest??? Ik hoop op 2 dikke strepen!! (zeker met je klachten)

Wij zijn nu min. een half jaar bezig voor een 2e. We hebben al een schat van een zoontje van bijna 2.

Groetjes Janne

ja het is ons eerste kind.
ik heb een curretage gehad, dus is het eigenlijk onze 2de poging, maar goed.

hier nog steeds niets, en voel me steeds meer zwanger met alle misselijkheden en pijntjes

groetjes mirjam

Hey meiden,

hier ook nog steeds niets te bekennen...........ik ga denk ik zaterdag of zondag weer een testje wagen.
Ik ben wel nog altijd doodmoe.....ik ga dus maar weer eens ff op de bank liggen.

doei!!!!!!!!!

Kus mama22

goeie morgen allemaal,

hier nog steeds niks aan de hand.

mijn borsten worden alleen maar groter,voller en pijnlijker.

en mijn buik begint ook aan te voelen alsof er een ballon in zit.

ik weet nog niet of ik morgen/dinsdag of donderdag ga testen.

wil graag morgen maar durf niet, ben bang dat hij toch nog negatief is.

groetjes mirjam

Hoi dames!

Gisteren avond werd ik ongi, helaas....
Ik was een week over tijd.
Ik baal er dus flink van...

Ik zal verder voor jullie duimen!!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan