Ook onze zoon regematig nat in de ochtend TIPS? IDEEEN?

Dag moeders, lees er al vaker over op het forum maar onze zoon, ruim 14 maanden, is ook geregeld nat in de ochtend. Hij weegt 11.8 kilo en krijgt in de nacht pamper 5 om en hij krijgt meestal rond 19.00 een flesje van 100cc.
Wie heeft er ervaring met inlegluiers, doet dit iets?
Ander merk luier, beter?
Heb ook gelezen maandverband erin, idee?
Of een plastic broekje erom heen maar het lijkt me dat dit zo gaat broeien,
Graag hoor ik wie er ook heeft lopen modderen en nu het ei van columbus heeft gevonden.
Snap niet dat die pampers het niet 12 uur vol kunnen houden, je betaalt er toch genoeg voor...
Grt Debby

quote: Debby Kruse schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2005 10:56:50'));

Dag moeders, lees er al vaker over op het forum maar onze zoon, ruim 14 maanden, is ook geregeld nat in de ochtend. Hij weegt 11.8 kilo en krijgt in de nacht pamper 5 om en hij krijgt meestal rond 19.00 een flesje van 100cc.
Wie heeft er ervaring met inlegluiers, doet dit iets?
Ander merk luier, beter?
Heb ook gelezen maandverband erin, idee?
Of een plastic broekje erom heen maar het lijkt me dat dit zo gaat broeien,
Graag hoor ik wie er ook heeft lopen modderen en nu het ei van columbus heeft gevonden.
Snap niet dat die pampers het niet 12 uur vol kunnen houden, je betaalt er toch genoeg voor...
Grt Debby

Hoi Debby,
Ik ben dus zo'n moeder die alles al heeft geprobeerd voor haar 15 jarige zoontje. Zo zielig als hij wakker wordt omdat hij nat is, maar nog niet uitgeslapen. Omdat ik geen inlegluiers kon vinden, gebruik ik een maandverbandje. Deze leg ik overdwars boven in de luier en tot nu toe werkt het. Je moet wel goed opletten dat het maandverbandje (geen libresse invisible) goed binnen de luier valt, anders is hij alsnog nat. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes,
Misha

Hoi Debby,
Ik heb het ei van columbus ook nog niet gevonden helaas....
Maar ik doe de luier 's avonds wat strakker om en dan gaat het meestal wel goed.
Ik ben er gisteren achtergekomen dat pampers 2 lekrandjes heeft...
Deed altijd braaf het buitenste randje goed, en vergat de binnenste belangrijkste....
Dat helpt nu ook wel denk ik. Maar verder ik zou het niet weten.
Groetjes Melanie

hoi,gebruik je die active fitt??
die pampers met elastische zykantjes,..gewoon strakker trekken dan
want by myn zoons lekken ze echt zelden,
ik gebruik idd wel snel een grotere maat 's nachts..
groetjes,anne

hoi debby

dat probleem had ik ook met me zoontje voor heen. heb denk ik wel alle soorten luiers geprobeerd incl broekjes. en mij jongen lust ook altijd wel een flinke slok drinken zo over een dag verdeelt. tja heb maar 1 oplossing en dat is kruitvat luiers. vraag me ook niet waarom die niet lekken bij hem want heb geen idee. kunnen gewoon veel meer hebben bij mijn zoon als pampers of huggies.(werd daar altijd al vroeg tijdig van wakker omdat ie door geplast was)  dus zou zeggen probeer die eens want ik wil NOOIT geen andere luier meer voor mijn jochie!!
suucs ermee
groetjes esther

Hoi,

Heb ik nog nooit last van gehad. Tot de laatste tijd. Ik gebruik sinds kort etos luiers en daar ben ik erg tevreden   over, hier gebruik ik maat 4 van.Nu had ik nog een pak 4 plus van pampers staan en vond ik dat emily haar luier zo vol zat de,laatste tijd sochtends en ze werd ook eerder wakker, dus ik dacht nou dan zoe ik dus die pamers maasr om die zijn duurder etc, nou daar heeft ze nu dus al 2 keer snachts en 2 keer overdag gelekt!   In derdaad achtelijk als je bijkt hoe duur ze zijn. Ik hebal lekrandjes goed gedaan en ik heb geen actifit maar de normale, want actifit zijn nog duurder. Nu heb ik dus een maat grotere luier van de etos , dus 4 plus en dan ging vannacht goed. Nu zit ik dus met een halve pak pampers!!!
Oh ja de etos luiers vallen groter dan de pampers. Dus pampers maat 4 plus is gelijk aan etos maat 4.
Gr Helen

Gelukkig nog geen last van gehad. Mijn zoontje is 13 maanden en draagt Pampers 4+ bij een gewicht van 11 kg. De luier is wel megazwaar 's ochtends, maar hij is niet nat.

Mijn vriendin gebruikt inlegluiers voor haar dochter van 19 maanden en zij koopt die bij de Hema. Misschien een tip?

Gr. Cato

Hoi,

Mijn meisje is 15 mnd 11 kg  en ik heb de pampers 4+ Ze blijft heel goed droog. Wel een hele dikke luier in de ochtend maar geen natte billen. Inderdaad is het belangrijk dat je de randjes goed heb zitten. En de luier moet ook passend zijn niet te groot. misschien is de 5 iets te groot.

groetjes lily

Terug
Bovenaan