Ook onze zoon regematig nat in de ochtend TIPS? IDEEEN?

hoi

ik gebruik huggies 4+ en ze zijn s'morgens gewoon droog
ze zijn nu 8 maanden maar ik heb stevige boys allebij denk ik wel rond de 10 kg of meer.( morgen weer naar het c.b.)
ik heb ook alle merken gebruikt maar huggies werkte heel goed maar ik ga nu overstappen op de vgz luiersevise kijken hoe dat bevalt scheelt me een hoop geld en geschouw. ik heb 2 proefluiers gehad en ik vond ze veel op kruitvadluiers lijken en die bevielen mij ook goed.

groetjes kristel

Zelfde verhaal bij mijn zoontje (nu 2,5). Ik gebruik 's nachts luierbroekjes van C1000 (maatje groter dan hij had/heeft). Dit werkt perfect, de luier is 's ochtend loodzwaar, maar mijn zoontje lekt vrijwel nooit meer door.

Wij kunnen er ook over meepraten hoor. Vannacht hebben we het hele bed inclusief onze schat moeten verschonen.
We verschonen hem minstens 1 keer per nacht! Gelukkig ben ik toch elke nacht wakker omdat ik weer in verwachting ben, maar prettig is het niet.
Ik zit er over te denken om een overbroekje te gaan kopen, zo een die je over katoenen luiers kunt doen. Lijkt me dat die ook over wegwerpluiers moeten kunnen.
Onze zoon is nu 1,5 jaar en weegt 12 kg. We hebben pampers babydry geprobeerd, minst succesvol. Active fit van Pampers lijkt redelijk en die van het Kruitvat ook. Hij heeft maat 5.
Misschien is een wergwerp luierbroekje in een nog grotere maat ook wel een idee dat we maar gaan proberen.

Ik hoor graag de gouden tip!

Hoi mama's van 'doorlekkende kindjes',

We hebben een oplossing gevonden!
Het werkt nu al bijna 2 weken zonder een natte nacht.

Ons zoontje is nu 1,5 jaar en weegt ca 12 kg.

We doen hem nu 's nachts Huggies aan, maar dan wel de broekjes voor kinderen van 20 a 30 kg (voor 4 tot 7 jaar) en daaroverheen een normale luier van het Kruidvat (Maxi plus) om de boel op zijn plaats te houden. Dat broekje is natuurlijk veel te groot, maar de luier eromheen voorkomt doorlekken aan de zijkant.
Het broekje moet je goed hoog optrekken, nadat de normale luier eromheen zit.

Nouja, een heel verhaal en ik hoop dat je het snapt als je het leest!

Groetjes Jo

Hoi Mamaatjes,

Heb nog helemaal niets gehoord over de Aldi luiers. Misschien niet veel Aldi shoppers hier?! Even uitleg ik kocht altijd alles bij Ah, Nu maak ik een boodschappenlijstje en ga ik eerst langs Aldi daar koop ik dan 1/4 van het lijstje en de rest bij AH. Dus dat scheelt op maand/jaar basis bakken met geld. Dus de luiers koop ik daar ook altijd.
Ze zijn super, mijn zoontje is heeeeeel af en toe wat klam s'ochtends. Nat is ie nog nooit geweest. En poep is er nog nooit langs gekomen. Dus op wat klamme rompertjes/pyamaatjes na, zijn de Aldi luiers perfect! Geloof het of niet, ik kocht (jaja commercieel) voor die leuke paarse Olifant die je bij Huggies krijgt, drie pakken Huggies. En dat ging de eerste nachten ook goed. Maar toen werd hij wakker en was kletsnat, moest zelfs het bedje verschonen. Weer een paar nachten ging het goed, daarna weer door en door nat. Ik had toch echt de goede maat en weet inmiddels ook wel hoe die aan moet en dat z'n piemeltje naar beneden moet en niet omhoog.....

Dus mama's die reclames zijn leuk, en er zijn vast kindjes bij wie het allemaal goed gaat...maar doe mij die van de Aldi maar. (9,00euro voor 74 luiers!!!)

Liefs mama van Pip (16,5 mnd)

Hoi,

Wij hebben voor onze tweede zoon ook een poosje twee luiers omgedaan snachts. het leek wel grappig zon dikke kont maar het hielp wel. op zich moet het niet nodig zijn, maar hij sliep op zijn buikje en draaide niet zo veel dus alle plas kwam voor in de luier terecht en ja dan houd het een keer op. Na een poosje hebben we het weer gewoon geprobeerd en toen was het over, zo nu en dan gebeurd het nog wel es, maar dat is niet zo erg.
Groetjes Irma

Ik heb het probleem niet echt gehad met mijn kleine maar het belangrijkste is dat ze niet naar beneden kunnen zakken. Vaak zijn de openingen van de armen te groot. Een vriendin van me maakte de openingen gewoon kleiner door veiligheidsspelden te gebruiken. Let wel ´veiligheidsspelden ´ die je echt goed dicht kunt doen.
Misschien heb je er iets aan.

groetjes Kim

Hallo,

Mijn dochter is ook een grote drinker en was 's ochtends ook altijd nat. Ik heb bijna alle merken luiers geprobeerd en alleen op die van de c-1000 bleeft ze droog. Die kun je om de middel beter strak zetten, zijn nl. daar erg elastisch. Ze is ook een buikslaper en dan zijn ook eerder nat van voren, maar deze luiers zijn er goed en ook niet duur. Veel succes ermee, groetjes tineke

Terug
Bovenaan