Ook (pril) zwanger: spannende tijden

Vanmorgen een positieve test! Ik had de hoop al opgegeven en we hadden ons nog twee maanden gegeven. Daarna zouden we stoppen met zwanger proberen te worden. Ik was altijd verschrikkelijk "verwend" door makkelijk zwanger te raken. Alleen jammer dat het 4 keer in een miskraam eindigde. Na mijn eerste 2 miskramen volgde de 3e keer de geboorte van een gezonde zoon. Nu wilde ik toch graag weer voor die 3e keer (is scheepsrecht?) gaan, maar werd ik na mijn curettage begin oktober niet zwanger, terwijl ik ovulatietesten gebruikte en de vruchtbare dagen benutte :). Maar goed, nu dus voor de laatste keer zwanger. Nog 1 kans. Na 4 miskramen ben ik natuurlijk wel erg voorzichtig, want inmiddels is de kans groter dat het fout gaat dan dat het goed gaat. Maar het begin is er! Mocht het weer fout gaan, dan heb ik voor mijn gevoel die derde keer toch geprobeerd. Spannende tijden dus voor ons. Gr. Alexandra

Alexandra wat een goed nieuws, ik gun het je zo meid. Ik snap je bezorgdheid. Ik weet dat het heel moeilijk is. Inmiddels ben ik haast 19 weken zwanger na mijn miskraam in september en ben nog steeds onzeker en probeer dus ook dat vertrouwen te hebben in men lichaam. elke week dat ik verder ben, en geen bloed verlies, maakt me sterker. En ik weet zeker dat jij dat ook zal ervaren.
Eerst je mijlpaal (aantal weken) voorbij zijn van je vorige miskramen, en je zult zien dat je dan meer vertouwen krijgt. Geef het aan he bij de gyn en/of de vk dat je onzeker bent, ze zullen je vast helpen meer vertrouwen te krijgen.
probeer ervan te genieten

liefs nath

Alexandra wat een goed nieuws, ik gun het je zo meid. Ik snap je bezorgdheid. Ik weet dat het heel moeilijk is. Inmiddels ben ik haast 19 weken zwanger na mijn miskraam in september en ben nog steeds onzeker en probeer dus ook dat vertrouwen te hebben in men lichaam. elke week dat ik verder ben, en geen bloed verlies, maakt me sterker. En ik weet zeker dat jij dat ook zal ervaren.
Eerst je mijlpaal (aantal weken) voorbij zijn van je vorige miskramen, en je zult zien dat je dan meer vertouwen krijgt. Geef het aan he bij de gyn en/of de vk dat je onzeker bent, ze zullen je vast helpen meer vertrouwen te krijgen.
probeer ervan te genieten

liefs nath

Hoi Alexandra,

Wat een goed nieuws!!!!!!
Proficiat meid!
Positief blijven en je gaat je inderdaad steeds zekerder voelen na een tijdje.
Ben zelf nu 22 weken zwanger en kan nu echt genieten.
Zogauw je je kleintje kan voelen krijg je echt rust dusse nog effe volhouden!

Liefs Pupke

Hoi Alexandra,

Wat een goed nieuws!!!!!!
Proficiat meid!
Positief blijven en je gaat je inderdaad steeds zekerder voelen na een tijdje.
Ben zelf nu 22 weken zwanger en kan nu echt genieten.
Zogauw je je kleintje kan voelen krijg je echt rust dusse nog effe volhouden!

Liefs Pupke

Ik vind het wel erg moeilijk weer. Ik voelde me twee dagen ontzettend zwanger. Toen kreeg ik rugpijn en waren m'n zwangerschapsverschijnselen weg. De moed zakt me alweer in de schoenen......

Och lieve meid......
Ga anders naar de huisarts om je bloed te testen.
Het kan er allemaal bij horen.
Maar begrijp je gevoel wel.
Ga voor je duimen!!!!!
Eerste maanden zijn ook niet zo leuk door je onzekerheid.
Maar er gaat een dag komen dat ook jij kan genieten van de eerste schopjes....

Liefs Pupke

Och lieve meid......
Ga anders naar de huisarts om je bloed te testen.
Het kan er allemaal bij horen.
Maar begrijp je gevoel wel.
Ga voor je duimen!!!!!
Eerste maanden zijn ook niet zo leuk door je onzekerheid.
Maar er gaat een dag komen dat ook jij kan genieten van de eerste schopjes....

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan