Ook (pril) zwanger: spannende tijden

Alexandra,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het blijft natuurlijk superspannend, helemaal als je al meerdere miskramen hebt meegemaakt.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan deze keer!

Liefs Elin
(21 wk, 1 dg zwanger na miskraam in augustus)

Alexandra,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het blijft natuurlijk superspannend, helemaal als je al meerdere miskramen hebt meegemaakt.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan deze keer!

Liefs Elin
(21 wk, 1 dg zwanger na miskraam in augustus)

Heey Alexandra,
Ik heb ook net een positieve test in handen gehad, na 3 miskramen.
Wij gaan nog steeds voor ons eerste kindje.
Gelukkig mag ik morgen al bij de gyn terrecht.
Dan ben ik nog maar 4/5 weken zwanger maar mag er gelukkig toch heen.
Ben erg benieuwd en zenuwachtig.
Hoop niet dat het vandaag alsnog mis gaat ofzo.
Maar we hebben er helaas niets over te zeggen.
We zullen moeten afwachten.
Sterkte en hoop dat ook jij snel terrecht kunt voor een echo.
Groetjes MMdJ

Bedankt voor jullie reacties.
MMdJ: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor jullie dat het dit keer goed zal gaan. Ik heb over een paar weken een echo. Een beetje laat, ik ben dan net 9 weken, maar ik heb een paar belangrijke dingen in de agenda staan en ik wil liever even m'n kop in het zand steken. Dit is onze laatste poging, dus als het fout is, zal ik meer van slag zijn dan de andere vier keren. Ik zie zo ontzettend op tegen de echo. Al vier keer geen kloppend hartje gezien. Wat een stress. Ik voel me verder best goed. Niet heel erg zwanger, maar ook niet heel erg NIET zwanger (had ik de vorige keer). We houden de moed er dus gewoon maar in.
Gr. Alexandra

Bedankt voor jullie reacties.
MMdJ: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor jullie dat het dit keer goed zal gaan. Ik heb over een paar weken een echo. Een beetje laat, ik ben dan net 9 weken, maar ik heb een paar belangrijke dingen in de agenda staan en ik wil liever even m'n kop in het zand steken. Dit is onze laatste poging, dus als het fout is, zal ik meer van slag zijn dan de andere vier keren. Ik zie zo ontzettend op tegen de echo. Al vier keer geen kloppend hartje gezien. Wat een stress. Ik voel me verder best goed. Niet heel erg zwanger, maar ook niet heel erg NIET zwanger (had ik de vorige keer). We houden de moed er dus gewoon maar in.
Gr. Alexandra

Terug
Bovenaan