ook september kindje

hoi allemaal

ben tamara moeder van twee kids twee jongens en ben nu 20 weken zwanger van ons ukkie een meisje en ben 18 september uitgeteld. ben heel erg onzeker met deze zwangerschap ik heb in 2003 een mola zwangerschap gehad en is afgebroken met 11weken en 6 dagen ik ben ni weer zwanger maar heb allerlei kwalen zo als allergie verstopping die wil niet overgaan antistoffen gelukkig niet van ons ukkie zwangerschaps suiker en een prenatale depressie dat heeft groot en deels te maken met me miskraam die ik nooit verwerkt heb en daar nu mee bezig ben en kan dus niet genieten van me kleine meisje in me buik probeer het wel. dat was het wel zo n beetje wens jullie allemaal succes met jullie zwangerschap
ps een mola zwangerschap is een vorm van kanker in je baarmoeder
groetjes tamara

hey Tamara,
Tjonge wat heb je een hoop meegemaakt! En gefeliciteerd dat je nu weer in verwachting bent!
fijn dat je ook op het forum meeschrijft!
Ik wens je veel goed toe! groetjes!

Je hebt inderdaad al aardig wat meegemaakt zeg! Gelukkig is het geluk jullie nu wel gegund, wel heel lastig dat je er tot nu toe niet echt van kan genieten. En natuurlijk welkom hier.

Jemig meis, wat vervelend allemaal.
Maar van harte gefeliciteerd! Er trots op je dat je je verhaal hier wil delen en hoop dat je nog lekker lang met ons meeschrijft/kletst.

heey dames dankje wel ben vanmorgen weer voor echo geweest en blijkt dat we miss toch een jongetje krijgen nou wel beetje teleur gesteld maar toch ook wel blij hebben ons ukkie weer gezien en dat geeft me toch weer beetje geruststelling en ja heb zeker veel mee gemaakt maar ben toch blij dat ik nog een ukkie krijg en nogmaals dankjewel voor jullie lieve reacties en leuke dat er een club is voor de maanden dat een vrouw is uitgerekend en blijf zeker met jullie mee schrijven tot we allemaal van ons klein wondertje kunnen genieten
groetjes tamjoh

zo das wel even schrikken he.maar beter dat je er nou achter bent dan als je moet bevallen en je de babykamer bv al rose hebt geschildert.
wij hebben ook 2 jongens en ben zwanger van de 3 de we hebben een geslachts bepalende echo gehad met 16 weken en het word een meisje volgens hun ,maar als ik jou verhaal hoor vraag ik het bij de 20 weken echo nog een keer voor de zekerheid.ik hoop dat je nu kunt genieten nu je weet dat alles goed is en ook leuk dat deze forum bestaat zo hebben we ook steun aan elkaar.groetjes cinderella

Een boel meegemaakt zo te lezen zeg.Dapper dat je nog zwanger weer bent.Hele fijne zwangerschap en ja ik weet dat je het moelijk kan maar probeer toch te genieten!

Terug
Bovenaan