ook september kindje

Zo wat een verhaal, Idd Dapper en stoer dat je weer zwanger bent, en nu genieten.... en of het nou een meisje of jongen is... het is een BEEB ;-)

toch nog wel een vraagje over de uitskag: Wel een verschil van uitslag, hoeveel weken/dagen zat er tussen de twee echo's en was deze gedaan door dezelfde...

Nou GENIET er toch van! en WELKOM HIER

dankje wel voor jullie reacties onze baby kamer wordt lime groen dus bij voorbaat al niet roze of blauw ik vind lime groen met winnie the pooh stickers op de muur mooi en dat gaat het worden.
ben heel blij om weer zwanger te zijn en vind het ontzettend spannend en mag om de twee weken na de gyn toe omdat ik me daar beter bij voel.
miniminiwelp ik heb met 18 weken te horen gekregen dat we een meisje krijgen en nu vandaag 20 weken zei ze het wordt een jongetje snap er niks meer van maar wachten het nu maar gewoon af miss licht de navel streng ook wel tussen de beentjes maar heb me er nu wel bij neergelegd en vind het nu zo als het maar gezond is dat is voor ons nou het belangrijkste
dankjewel allemaal ja heb me eigen gyn steeds

groetjes tamjoh

komt vrij regelmatig voor dat er eerst een meisje word geroepen, en achteraf blijkt het een jongetje te zijn..
maar hebben ze de balletjes ook gezien of alleen een piemeltje??
ik ben benieuwd wat het nu gaat worden zeg..
en ook nog welkom natuurlijk..

Tamjoh, die tijd dat je er van gaat genieten komt nog wel!
Ik heb nog nooit een miskraam gehad, maar was zelf de eerste weken depressief, of iig zo voelde ik mij! Ik dahct echt is dit he tnou? Moet dit nu leuk zijn? En het leek me zo leuk! Ik ben nu nu 33 en een half week zwanger en ik geniet er eindelijk 2weekjes van! Ik weet nu wat het word en dat alles goed gaat, en dat geeft rust.Ik dnek dat jou onzekerheid wel zal blijven , maar probeer bij elk goed bericht te denken : het gaat goed met mijn kindje, alles komt goed!
Veel succes!

Oh wat gek zeg, eerst een meisje en dan een jongen?
Nu wordt het toch nog een verrassing :D
Kan me wel voorstellen hoor, dat je je helemaal al had ingesteld op een meid en nu een jongen dat het even omschakelen is! Klinkt heel lief jullie toekomstige babykamertje :)

heey bedankt meiden leuke reacties ze zag volgens haar ook balletjes maar we blijven een aantal echo s wel opletten vind het nog steeds spannend en vind het soms wel beetje raar als iemand zegt we krijgen een meisje leuk maar klinkt bij mij raar kunnen ze ook niks aan doen zeker niet vind het fantastisch voor ze maar hoop zelf ook dat ze het bij ons verkeerd heeft en we ook een meisje krijgen ons ukkie houd het in iedergeval spannend.

marianenrene ik hoop dat het bij mij ook overgaat wil ook zo graag genieten zit op hulp te wachten van ggz maar daar hoor ik ook maar niks van ben zo onzeker en bang dat ik ons ukkie kwijt raak weet dat het nu niet zo snel meer gaat gebeuren maar alleen het idee doet genoeg waar ik nu vooral bang voor ben is dat ik vruchtwater verlies denk bij me zelf doe niet zo dom maar het zit in me hooft

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan