ook voor mij is iui een feit

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

had gisteren al een berichtje geplaatst maar heb vandaag met de gynecoloog gesproken en voor mij wordt iui ook een feit. Jeetje wat was dat een schok en ik ben best heel erg verdrietig....en uiteraard is er weer niemand thuis waar ik mijn verdriet mee kan delen. Eigenlijk wilde de arts IVF met me gaan doen maar daar moet ik nog een half jaar op wachten dus wilde hij beginnen met iui.

Bah bah bah.....   hopen dat ik geluk ga krijgen op deze manier....12 december heb ik een intake gesprek voor iui/ivf.
Hopen dat het vruchten afwerpt. Daarnaast heb ik mijn nod ook nog niet. en ik weet ook niet mee zo zeker wanneer ik mijn nod had. Vorige maand of 21 of 23. Erg verwarrend allemaal en volgens mij is dit mailtje dat ook.

Maar goed iedereen succes met alles en tt schrijfs

liefs sweetness

Hoi Sweetness,

Vervelend dat deze behandelingen  nodig zijn om zwanger proberen te raken!!
Maar ik denk dat als ze resultaat hebben het toch allemaal dubbel en dwars waard geweest zijn toch?

Succes!!

Hoi Sweetness,

Als je het niet had verwacht is het best even schrikken. Maar wie weet komt het nu wel allemaal snel goed. En   bij mij valt de behandeling tot nu toe nog mee (doe zonder hormonen en woon en werk dicht bij het ziekenhuis, scheelt wel ben je zo op en neer).

Doe het even rustig aan sterkte en lucht gewoon je hart en schrijf lekker van je af. Al schrijf je 10 keer.

Liefs Belle

Hoi sweetness,

Dat zou idd erg schrikken zijn geweest, maar had je het niet al een klein beetje verwacht? Maar dan nog, als je het hoort uit de mond van een gynocoloog, dan klinkt het meteen zo definitief.
Ik hoop dat IUI het voor jullie gaat worden en dat IVF niet nodig zal zijn. Ga je IUI met of zonder hormoonstimulatie doen?

Kruimel

Dag dames,

Ja ergens had ik het wel in mijn hoofd dat het iui zou gaan worden. Ze wilden eigenlijk ivf doen maar dat kan nog niet half jaartje wachten dus ze gaan proberen met iui eerst.

Maar toch hoop je niet dat dat allemaal nodig is om zwanger te kunnen worden maar ja laten we hopen dat het op deze manier wel lukt. Ik heb in ieder geval al een afspraak voor de intake...dus ben benieuwd.
Bedankt voor de berichtjes

liefs

sweetness

Kop op meissie!!! Leuk is het niet maar het is het allemaal waard!! Ik heb 6 iui's en 1 ivf gehad en ben nu ruim 6 weken zwanger van die ivf dus. Het is maar net gebeurd en nu zou ik het al zo weer doen!

Ik wens je heel veel sterkte en succes toe!
lfs ing

hoi,

kop op meid ,
alles komt goed , positief blijven he al is het moeilijk ik weet het

ik hoop dat deze behandeling erg goed gaat werken voor jullie

heel veel succes

dikke knuffel moekje

aaaahhh meis,
het is inderdaad dan ineens zo definitief als je het uit de mond hoort van de gyn, je houd er rekening mee, maar komt toch als een klap aan.......
Sterkte meis!!!!!

Terug
Bovenaan