ook voor mij is iui een feit

hé sweetness,

idd. het is een schrik als je hoort dat je met iui gaat starten.
maar...
je kunt het ook van de positieve kant bekijken.
met iui heb jij meer kans dat het slaagd als op de natuurlijke manier.
tuurlijk geeft het meer stress en druk.
maar wat ing zegt geloof ik echt,
als je eenmaal zwanger bent, vergeet je  alle spanning.
en is het, het allemaal waard geweest.

knuffel, jana.

Hoi Sweetness,

Ik begrijp je helemaal, na een gesprek begin  November moeten we wéér drie maand wachten  in de hoop dat  het op natuurlijke wijze gaat lukken.  
Mocht het dan  toch niet het geval zijn dan  mogen we in Februari een afspraak maken  om te starten met  de IUI behandeling.
Zelf ben ik de hoop op een natuurlijke zwangerschap verloren en wil het liefst meteen  met de behandelingen beginnen, na drie jaar ben ik het wachten echt zat.
Fijn dat je al gauw met de behandeling mag starten en hoop werkelijk dat je zwanger wordt, het is moeite echt waard

Hoi Sweetness...

Ja...een schok blijft het altijd....een bevestiging....zo definitief...
Maar probeer te blijven bedenken dat de behandelingen er niet voor niets zijn en juist om je te helpen...het zal je kansen gaan vergroten...

Ga je iui met hormonen doen of zonder?
Ik heb nu 3 pogingen achter de rug zonder hormonen en in januari beginnen wij metiui met hormonen; lucrin, puregon en pregnyl...

We moeten hoop houden dat het gaaat lukken hoor!

Sterkte meis!

Liefs Linnepinnie

Hoi lieve dames,

bedankt voor alle lieve reacties....sorry voor mijn late reactie. Heb het fftjes laten bezinnen en dat was me eerste reactie. Ben er twee dagen best verdrietig van geweest...maar ja zoals al gezegd werd deze behandelingen zijn er natuurlijk niet voor niets. Dus ben benieuwd wat er 12 december gaat gebeuren als ik mijn intake heb.

In ieder geval wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties...en ik zal jullie op de hoogte houden...

iedereen veel succes met het zwanger worden en ook voor ons komt het allemaal wel..

liefs sweetness

oh ja iets vergeten de gyneacoloog had gezegd met hormonen volgens mij.....het gesprek is een beetje langs me heen gegaan maar als ik het goed heb met hormonen...

Meid ik snap helemaal hoe je je voelt.
Ik begin vandaag met mijn 2e iui behandeling.
Ik doe het dus wel met hormonen.
Met puregon en pregnyl.

Heel veel succes

Terug
Bovenaan