Ook weer updateje van ons!

Tess geweldig dat je nu kunt lopen en Kitty super dat je 21 kilo bent afgevallen.

Wat een leuke foto's weer van je meisje, vooral die met die kerstmuts.
Fijn dat jullie leuke kerstdagen hebben gehad.
Waar ik laatst nog aan zat te denken: is je neefje weer helemaal de oude en kan hij het een beetje verwerken.

Liefs sandra

ÉÉNENTWINTIG!!!!!!! Ongelofelijk knap van jou zeg, wow, daar zal je trots op zijn. Heb je niet een voor- en nafoto... Jeetje wat goed!

LOPEN, ook bewonderingswaardig!!! Die knappert, mamma laten huilen, haha, dat flikt Stijn mij ook steeds... Leuk zeg. Binnenkort maar weer eens richting het zuiden rijden voor een forum-meeting?

Geniet van je kleine mop, liefs Stephanie

Wat een positieve berichten!!!
heerlijk dat je moppie nu kan lopen en dat je al zoveel bent afgevallen, ontzettend knap!!!

Zou willen dat ik dat kon...

Esmé mv kay

wow stond echt even met mijn oren te klapperen, wat goed!!!! 21 kilo, wow!
wat schattig dat Tess ineens stapjes los deed, misschien dat Ivar ons dan ook binnenkort eens verrast

groetjes Jenneke

Meid, hoe doe je het.....21 kilo.....ik was door de buikgriep 6,5 kilo afgevallen...en dat blijft er zelfs niet af hahahahhahaha....maar ehum.....moet je wel ff showen hoor ben heel benieuwd of we je nog herkennen......

Ben echt trots op je....

En wat een leuke, lieve meid heb je.....ik smelt nog steeds van haar....

Dikke knuffel van Denise

Hiep hiep hoera voor Tess!! En Kitty: wat goed zeg!!! Wat een doorzettingsvermogen (maar dat wisten we natuurlijk al). Van de week nog langs Rucphen gereden en zeg dan telkens tegen Dean: Kijk, daar woont Tess, haha.

Groetjes,
Nelly.

Wat gaat het hard hé, lopen, praten........maar zooooo leuk.
Knap hoor die stapjes, het worden meteen zo'n wijze kindjes om te zien.
En mama...21 kilo.....jeetje wat goed zeg dat is wel een applausje waard!!!!!
Ga zo door zou ik zeggen, super!!!
Leuke foto's, wat heb je toch een knap meisje.......

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan