ook wel eens gehad?

A

Anoniem

Guest
moet dadelijk gaan werken. tijdelijk werk,weten jullie nog
daarvoor moet ik nog even bellen naar die sollicitatie van vorige week, of hij al iets weet...
heb eigenlijk het id dat het negatief uitvalt, vind het een beetje rot want ik wil echt graag een vaste baan.
hebben jullie dit ook wel eens gehad:
toen mijn vriend en ik het er gisteren over hadden kregen we een beetje een twijfel moment,
ik schrok hier super van.
het ging over van die kleine dingen, niet meer uitslapen, dingen ineens moeten plannen enz. of we er wel klaar voor waren en of het niet beter was om eerst nogeen paar jaar van elkaar te genieten.
ik heb altijd al kinderen gewild, en wil het ook heel graag, stond ook echt achter de beslissing en nu ook wel weer, maar schrok van mijn gedachte, de gedachte wil ik dit eigenlijk wel?
hebben jullie ook wel eens die twijfels zo af en toe?kus

he fiebke

als het even wat minder gaat, ga je altijd negatief denken!! Maar ik zie rond mij van mensen die wel een baby hebben of kinderen dat het wel neevalt! tuurlijk is het even wennen in het begin maar daarna is het alsof het nooit anders is geweest! Je moet het als extra zien!! en ik weet niet hoe het bij jullie ie maar wij moeten nu ook alles al plannen! hoop dat je plezier hebt   vandaag op je werk! hoelaat moet je beginnen?? kus
ps ik ben dus ziek thuis

kmoet over een halfuur weg
dat werk waar ik had gesolliciteerd daar ben ik   niet aangenomen. gvd
had er echt mijn zinnen op gezet, leek me zo'n leuk bedrijf.
zit hier als een klein kind te huilen haha
voel me echt super klote, vooral omdat dit werk maar voor een paar weken is, en daarna moet ik weer verder zoeken, ben dat zo zat.
ik heb ook helemaal geen zin meer om naar dit werk te gaan waar ik vandaag naartoe moet, weer zo'n tegenslag
nu moet ik nog een soll afwachten, en ik kan niet verder zoeken want de site van werk.nl doet het niet gvd!
zit te twijfelen wat ik moet doen.
ik kan ergens gaan werken voor een jaar, danmoeten ze wel eerst iets zoeken, maar krijg een jaarcontract voor een laag loon, maar dan heb ik tenminste een jaarcontract.
ik kan daar nu al aangeven dat ik dat wil, of ik kan nog even afwachten.
maar als ik dalijk zwanger blijk te zijn vind ik het wel belangrijk dat ik minstens een half jaar heb gewerkt ivm dat ik doorbetaald wil worden tijdens het zw verlof, omdat we dat gewoon nodig hebben, of dat nu door de werkgever is of door een ww uitkering maakt me niet zoveel uit.
ik wil daarna wel weer een paar daagjes gaan werken als de kleine er is, maar weet nu niet wat ik moet doen, ik heb nog een sollicitatie lopen, afwachten of niet?

hoi fiepke
ik ken dat wel hoor.ik heb helaas een mk gehad,maar toen ik mn vriend vertelde dat ik zwanger was,schrok hij een beetje.zo van:eek:,shit,nu al?hij wou het natuurlijk wel heel graag,maar nu t realiteit was...toen ging ik ook even twijfelen.ik denk dat iedereen dat wel doet.het is ook wel logisch dat je je afvraagt of je er wel klaar voor bent,want het is allemaal zo nieuw.maar je krijgt uitgebreid de tijd om eraan te wennen,want de eerste 2/3 maanden slaapt zo'n kleintje alleen maar.dingen zoals snachts je bed uit is vaak alleen in t begin.tuurlijk zijn er probleemgevallen,maar daar moet je niet vanuit gaan.ik ben nog niet weer zwanger,maar wat mij wel bezig houd is het regelen van opvang als ik werken ga.voor de rest is overal wel een mouw aan te passen joh.kindje een dagje naar oma,kunnen jullie samen zijn.dat soort dingen.je word er vanzelf handig in.het is in ieder geval wel goed dat je er goed over na denkt,maar ik zou me er niet door laten weerhouden als ik jou was.je zit er midden in.of je moet t echt niet meer willen natuurlijk,maar dat lijkt me sterk.succes!!
groetjes kari

wanneer moet je dat beslissen dan?   kun je mischien beter f afw8! even kijken hoe je soll verloopt! denk dat je even rustig moet laten bezinken! krijg je nu geen uitkering dan!? En je bent nog maar 2 weken werkloos! dus op zich kun je nog rustig op zoek naar werk of het moet financiel niet haalbaar zijn! wat naar voor je dat je hier zo mee zit! en dat het je kinderwens besmet!!

nou ik vind het gewoon heel rot om thuis te zitten en niets te doen terwijl mijn hubbie gewoon de hele tijd moet werken
ik kan er weer even tegen, ik hoop dat mijn werk van vandaag meevalt dan is het ook niet zo erg meer
nee ben zelf weggegaan dus geen uitkering...helaas
nou ga er vandoor spreek jullie vanavond weer
kus
en bedankt he meiden ik kan er weer tegenaan!

heey lieverd.
heb je al op jobtrek.nl gekeken?
ik weet dat daar ook baantjes te krijgen zijn,heb mijne er ook gezien.
ik hoop dat je snel wat vindt!!!
en als je twijfels hebt,tja,het is maar net hoe graag je het zelf wilt.
aan de hand daarvan kun je zien wat je echt wilt.
nou meis succes en ik steun je hoor!!!!!
kuss xx moniek(3 dagen overtijd yesss)

Terug
Bovenaan