ook wel eens gehad?

Hi, herken jouw verhaal..

In december hadden wij de pil laten staan en in maart was ik reeds zwanger.... vorige wk maandag een curretage gehad... en dan nog dat ik in februari dacht een goede keuze te maken voor een jobswitch.. ik zit nu al 3 maanden zonder werk.. Nu werd mij net een half uur geleden een contract aangeboden in een kledingzaak maar ik ga er dan 600 euo bruto op achteruit... Wat ik nu ontvang van het UWV is hetzelfde als wat ik krijg om daar een maand te werken... pff     keuzes.....

Al met al hebben mijn vriend en ik ons ook echt zorgen gemaakt omdat ik zo snel zwanger raakte... Ik had geen werk meer...... minder geld... Heb ook even moeten slikken dat het nu allemaal te gebeuren stond..

Het is nu een geluk bij een ongeluk dat ik bij huis loop, kan ik mooi aansterken van de curretage. Ik heb nog niet echt weer gesproken over een kindje... We hebben een paar financiele tegenvallers gehad en we willen toch ook wel even op vakantie... wie weet zetten we het even stil...         Maar aan de pil ga ik niet meer... moet nog even bekijken... hoe en wat... Wie weet ligt de situatie voor ons over een paar maand weer anders...       groetjes

het enige wat ik weet is dat ik niet voor een uitzendbureau wil werken want daar kicken ze je zo buiten.
ik werd gebeld, morgenvroeg mag ik ergens op gesprek! yes
mijn dag weer helemaal goed.
het werk waar ik nu zit is ook best ok voor een paar daagjes.
vond het superfijn om niet thuis te zitten, en even andere mensen om me heen,
ga nu ff naar de winkel ,kom vanavond nog even trug om te kletsen
mensen super bedankt
ik hou echt van jullie!

he fiepke

nou hoe was je 1e dag??? viel het mee??
Super dat je morgen een soll hebt!!! tot zometeen

Hoi fiepke,

Ik lees je verhalen regelmatig, gezien ik iedere dag meelees met iedereen! Maar ik vind het zeker heeel eerg herkenbaar, van je twijfels tot je werksituatie.

Ik ben 26 jaar, HBO studie afgerond en ook al wel wat werkervaring. Mijn HBO studie is een verkeerde keuze geweest en nu wil ik dus iets heel anders gaan doen. Het  laatse half jaar heb ik ergens gewerkt, waar ik afgelopen week ontslag heb genomen. Ik heb nog geen andere baan, maar ik red t wel even. Maar ook ik en mijn hubbie hebben de befaamde kinderwens, ik ben er heel erg mee bezig en wil heel graag. Maar ook ik heb twijfels; stel dat ik werk vind en ik ben in eens zwanger, of stel ik ben voor die tijd al zwanger, er is echt niemand die je dan nog aanneemt. Ik moet werken tot 1 juli, maar heb in de tussentijd nog 3 weken vakantie. Wie weet kom ik zwanger terug...

Of de twijfel; redden we t finacieel wel? Zijn we er wel echt klaar voor? Als ik luister naar die stemmetjes wordt ik gek! Ik luister er gewoon niet naar...ik wil het en ik weet zeker dat we t hoe dan ook redden! Ik neem t momenteel gewoon zoals het gaat en solliciteer me helemaal suf. Zoals mijn hubbie dan altijd maar zegt; Het komt allemaal wel goed.

Ik zie het ook in mijn omgeving; er is een vriending van mij zwanger, 22 jr, nog bezig met haar HBO studie en zij en haar vriend doen er gewoon ook alles aan en zijn hartstikke gelukkig. Ik wil gewoon wat jonger al moeder zijn! Wat ik al eerder zei, ik herken je twijfels, ik heb er zelfs al naar over gedroomd (niet je twijfels, maar over een toekomstige baby..haha).

Het is gewoon retespannend! Maar ook met jou komt t goed, weet ik zeker! Je hubbie werkt ook, dus echt helemaal financieel aan de grond kom je ook niet, er zijn gezinnen met 3 kinderen die het redden van een uitekering, toch?!

Fiepke, heel veel succes! Nogmaals, ik weet zeker dat het goed komt!

Liefs

Babydoll

ik weet dat het allemaal goedkomt, vooral omdat ik werk achter de hand heb.
maar ik wil liever leuk werk waar ik me thuis voel
mijn hubbie en ik kunnen hetniet redden als ik niet iets extra werk.
net niet omdat we een hypotheek met hoge vaste lasten elec water en gas hebben
het huis willen we om privacyredenen niet verkopen. hihi kan het er niet anders van maken
en ik wil ook voor mezelf 2 dagen of zo blijven werken om bezig te blijven en niet alleen mama te zijn maar ook mezelf snap je
maar ik weet dat het allemaal goed komt dankzij jullie en mijn hubbie we slepen elkaar er doorheen
moet nu weg sorry mensen ik ben er strax weer

Hee lieve Fiep!

Fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad vandaag!
En nog beter dat je morgen weer een andere sollici hebt-
Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt...gewoon bezig mee blijven dan komt alles echt goed! En onthou dat een kindje ook nog 9 maanden onderweg is he...
In de komende tijd gaat alles echt zijn weg vinden! Let maar op!
Nou ga genieten van je avondje he!

Knuffie Linnepinnie

oooh thanx die is lief!

ja ik sta weer helemaal positief in het leven hihi
het komt allemaal goed met mij
maar ook met jullie let maar goed op!
dikke kus

Terug
Bovenaan