ook wij gaan verhuizen!

hoihoi,

ook wij gaan verhuizen en gaan bij mijn schoonouders inwonen voor een paar maand.
ons huis is nog niet opgeleverd en we moeten hieruit omdat waar we nu wonen word gesloopt.
dus ik ben druk aan het inpakken en denk nu waar laat ik alles die paar maand pfff... maar gelukkig hebben we al opslagplaatsen aangeboden gekregen. het enigste wat mee moet is ons bed. en kleding. de rest word opgeslagen. behalve de tv en computer..:p die gaan mee. hihi..
nou ik ben dus denk ik deze week niet veel online.

Liefs, Christien

succes met de verhuizing :D
2 keer nog wel.
eerst alles naar de opslagplaatsen, om t vervolgens naar je nieuwe huis over te brengen.
nou ja, t is t waard toch :D

is het een koop of een huurwoning?
hoe veel kamers??
(ben niet nieuwschierig hoor hihi)

liefs, do

hey allemaal ,
even snel een berichtje tussendoor.
tja wij hadden gehoopt hier nog even in te kunnen blijven zodat we vanuit hier ons nieuwe huis ingaan.. maarja we hebben het niet voor het zeggen. wel jammer:p
@ do het is een koopwoning; een tussenwoning, heerlijk met een tuintje, eindelijk
beneden hebben we de woonkamer keuken wc en meterkast. boven hebben we gekozen voor 2 grote slaapkamers en dan een grote badkamer (naja groot is ie niet) hihi en dan een lekker redelijk grote zolder. met een tuin en klein schuurtje.

nu hebben we 1 voordeel: we moeten alles inpakken maar weinig weer uitpakken:p dat gebeurt straks allemaal weer.
ben al erg ver dus dat scheelt. ben van plan om veel weg te gooien want ik heb me toch een zooi pff.. wat je al kan opsparen in bijna 2 jaar.

nou kga zo maar es verder, neem af en toe een break.

liefs, Christien

Christien,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en suc6 met alle verhuis drukte!

Even een paar maandjes bij je schoonouders en dan straks genieten in jullie mooie, nieuwe huis, lekker vooruitzicht!!!!

Liefs Lientje

Hoi Christien,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Het is even wennen denk ik in huis met je schoonouders, maar met een groter huis in het vooruitzicht redden jullie het vast.

Verder alles goed met jullie?
Hoe gaat het met Kelwin?
Lekker ondeugend?

Liefs Monica

Terug
Bovenaan