Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat heerlijk zeg, een huisje met een tuin
2 slaapkamers maar... jullie willen dus niet nog een kindje??
nou, succes met inpakken.
ook ik had behoorlijk veel troep opgespaard in ruim 2 jaar whahaha veel dingen weggegooid, maar ook ontzettend veel dingen waar ik geen afstand van kon doen
gelukkig hebben we hier 2 grote bergingen, waar alles in past hihi
@ monica:het is denk ik heel erg wennen met mn schoonouders want die hebben een hele andere opvoedmethode en dat botst best wel eens. maar goed we hebben wel gezegd dat wij kelwin uit bed halen en dat wij hem willen verzorgen. anders weet hij helemaal niet meer wie zijn ouders zijn hihi.. ik zie hun hem al uit bed halen en eten geven terwijl ik bijv. nog in bed lig hun zijn heeeel netjes en hebben veel antiek dus dat word kelwin nog leren om overal af te blijven. maar goed we zien wel weer.
ja kelwin is erg ontdeugend. en ik ben nu bezig om hem straf te geven elke keer want eerst hoefde dat nog niet. maar ik vind het erg moeilijk om te doen. komt vanzelf wel weer goed.
@ do haha jawel hoor we willen heel graag nog een kindje hihi.. willen zelfs in november er weer voor gaan.
maar op de zolder is zo veel ruimte dat we er nog wel 2 a 3 slaapkamers bij kunnen maken. en dat scheelt natuurlijk!